Work Experience

  • Todate 2015

    Öğretim Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Resim-iş Öğretmenliği Bölümü

Education & Training

  • Ph.D. 2017

    Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2016

    Resim-iş Öğretmenliği

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor2013

    Grafik Tasarım(İngilizce)

    Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2019 GÜZ

    TRAFFIC AND FIRST AID

    -

Teaching History

  • 2017 GÜZ

    3 D ANIMATION TECHNIQUES

    3 boyutlu animasyon ile ilgili kavramsal, plastik, estetik ve teknik bilgi sahibi olmak ve tasarım yapmayı öğrenmek.

  • 2016 BAHAR

    3D ANIMATION TECHNIQUES

    “Photoshop” grafik tasarım programının araç kutusu, katmanlar, filtreler, efektlerin ve tarayıcının kullanımı,Adobe Flash ta Animasyon Hazırlanması

  • 2017 BAHAR

    3D ANIMATION TECHNIQUES

    “Photoshop” grafik tasarım programının araç kutusu, katmanlar, filtreler, efektlerin ve tarayıcının kullanımı,Adobe Flash ta Animasyon Hazırlanması

  • 2016 GÜZ

    3D ANIMATION TECHNIQUES

    “Photoshop” grafik tasarım programının araç kutusu, katmanlar, filtreler, efektlerin ve tarayıcının kullanımı,Adobe Flash ta Animasyon Hazırlanması

  • 2016 GÜZ

    Art Studio III

    Dönem boyunca oluşturualacak kompozisyonların kuram ve teorisinin açıklanması

  • 2016 BAHAR

    ART STUDIO 4

    Yorum ve kompozisyon yeteneklerini geliştirecekler,Yağlı boya tekniğini geliştirecekler

  • 2016 GÜZ

    COMPUTER AIDED ANIMATION I

    -

  • 2017 GÜZ

    COMPUTER AIDED ANIMATION I

    -

  • 2016 BAHAR

    COMPUTER AIDED ANIMATION II

    Yarattığı tasarımları sektörde de değerlendirebilir,Tasarımları farklı mecralarda kullanabilir

  • 2017 BAHAR

    COMPUTER AIDED ANIMATION II

    Yarattığı tasarımları sektörde de değerlendirebilir,Tasarımları farklı mecralarda kullanabilir

  • 2017 GÜZ

    COMPUTER AIDED DESIGN II

    Öğrencilere iki boyutlu AUTOCAD komutlarının öğretilmesi, mimari plan, kesit ve görünüşlerin bilgisayar laboratuvarlarında uygulamalı çizilmesi.

  • 2017 BAHAR

    COMPUTER AIDED DESIGN III

    “Autocad” programının üç boyutlu tüm komutlarının öğretilmesi, binaların üç boyutlu, aksonometrik ve perspektif olarak bilgisayar laboratuvarlarında uygulamalı çizilmesini öğretmek.

  • 2017 GÜZ

    COMPUTER AIDED DESIGN III

    “Autocad” programının üç boyutlu tüm komutlarının öğretilmesi, binaların üç boyutlu, aksonometrik ve perspektif olarak bilgisayar laboratuvarlarında uygulamalı çizilmesini öğretmek.

  • 2018 BAHAR

    Artistic Development of Children

    Çoklu zeka kuramı ışığında ve sanat tarihi, estetik, sanat eleştirisi ve sanat eğitimi alanlarından yararlanılarak sanat eleştirisine dair müfredat geliştirme ve yeni uygulama-öğretme önerileri.

  • 2018 BAHAR

    ART AND CREATIVITY IN CHILDREN

    1,5–14 yaş dönemini kapsayan sanatsal gelişim basamaklarını kavramak.

  • 2018 YAZ

    Drawing I

    Sanat eğitimin temelini oluşturan, ayrıca başlı başına bir dil olarak adlandırabileceğimiz desen'in önemini aktarmak . Özellikle canlı modelden yapılan çalışmalarla birlikte, görünen bir nesnenin(canlı model) iki boyutlu bir yüzey üzerine aktarılmasını sağlamak. Bunu yaparken modelin anatomik yapısını, oranları,kompozisyonu,figür-mekan ilişkisi,bütünlük gibi temel unsurları uygulamalı çalışmalarla ve sanatçı örnekleriyle birlikte kavratmak.

  • 2018 BAHAR

    GRAPHICS AND ANIMATION IN EDUCATION

    Photoshop programını etkili bir şekilde kullanabilme ve derslere uygulayabilme. materyal hazırlanabilmesi

  • 2017 GÜZ

    EDUCATIONAL CHILDREN'S GAME DESIGN

    Bilgisayar destekli tasarımda eğitici oyunlar tasarlama ve sunma

  • 2017 GÜZ

    EDUCATIONAL PROJECT DEVELOPMENT

    -

  • 2017 GÜZ

    TEACHING VISUAL ARTS

    görsel sanatlarda eleştiri ve tasarım öğrenimi

  • 2018 GÜZ

    TEACHING VISUAL ARTS

    görsel sanatlarda eleştiri ve tasarım öğrenimi

  • 2016 GÜZ

    GRAPHIC DESIGN

    -

  • 2017 GÜZ

    GRAPHIC DESIGN

    -

  • 2017 GÜZ

    GRAPHICS AND ANIMATION

    Okul öncesinde 3 boyutlu animasyon ile ilgili kavramsal, plastik, estetik ve teknik bilgi sahibi olma, üç boyutlu animasyon tasarımında kullanılan başlıca yazılım ve materyalleri tanımlayabilme ve bu bilgi ve becerileri kullanarak üç boyutlu modelleme ve animasyon uygulamaları yapabilme

  • 2016 BAHAR

    DESKTOP PUBLISHING

    Kendi medyalarını üretebilir,Masaüstü yayın tasarımları geliştirebilir

  • 2017 BAHAR

    DESKTOP PUBLISHING

    Kendi medyalarını üretebilir,Masaüstü yayın tasarımları geliştirebilir

  • 2018 BAHAR

    MICRO TEACHING

    Alana özgü öğrenme-öğretme etkinliklerini, değerlendirme sürecini, öğrenme ortamlarını ve öğretim kaynaklarını tanıma.

  • 2016 BAHAR

    MULTIMEDIA AND ADVERTISING

    Multimedya tasarımında konsept oluşturma, içerik planlama, hareketli görüntü kullanımları gibi temel konularda teorik ve uygulamalı tasarım bilinci kurar

  • 2017 BAHAR

    MULTIMEDIA AND ADVERTISING

    Multimedya tasarımında konsept oluşturma, içerik planlama, hareketli görüntü kullanımları gibi temel konularda teorik ve uygulamalı tasarım bilinci kurar

  • 2018 GÜZ

    EXPERIENCING SCHOOL

    -

  • 2018 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE AND OBSERVATION IN MAINSTREAMING

    Yok

  • 2018 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE&MAINSTEAMING OBSERVATION

    -

  • 2016 YAZ

    VISVAL MATERIAL DESIGN IN PRE-SCHOOL EDUCATION

    Okul öncesi eğitimde kullanmak amaçlı materyal geliştirme

  • 2017 BAHAR

    MATERIAL DEVELOPMENT

    Okul öncesi çocuklarının gelişim alanlarına uygun materyal tasarımı, vb. tasarlama, geliştirme ve değerlendirme becerisi kazanır

  • 2017 GÜZ

    EDUCATION OF VISUAL ARTS

    görsel tasarım, ilke ve öğelerin doğru kullanılmasını öğretmektir.

  • 2018 GÜZ

    EDUCATION OF VISUAL ARTS

    görsel tasarım, ilke ve öğelerin doğru kullanılmasını öğretmektir.

  • 2017 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2018 BAHAR

    SCHOOL & INSTITUTIONAL EXPERIENCE IN SPECIAL EDUCATION

    Okul Deneyimeri

  • 2018 BAHAR

    TEACHING OF ARTISTIC SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2017 YAZ

    TEACHING OF ARTISTIC SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2017 GÜZ

    USING PACKET PROGRAMME I

    -

  • 2017 BAHAR

    USING PACKET PROGRAMME II

    --

  • 2017 GÜZ

    USING PACKET PROGRAMME II

    --

  • 2018 GÜZ

    TEACHING ARTS & CRAFTS TO HEARING IMPAIRED CHILDREN

    Dersin amacı resim-iş tekniklerini öğrenmektir.

  • 2016 BAHAR

    ART EDUCATION

    Üstün zekalılar öğretmenliği alanında çok yönlü gelişimi sağlamaya yönelik sanatsal ve zihinsel etkinlikleri tasarlama ve uygulayabilme

  • 2013 BAHAR

    EDUCATIONAL OF ARTS

    Yaratıcı ve eleştirel düşünme gibi üst düzey düşünme becerilerini kullanabilme

  • 2016 BAHAR

    EDUCATIONAL OF ARTS

    Yaratıcı ve eleştirel düşünme gibi üst düzey düşünme becerilerini kullanabilme

  • 2018 BAHAR

    INTRODUCTION TO ART HISTORY

    çağdas insanın meslek üyesi olmadaki yeri

  • 2016 YAZ

    WASTE MATERIAL USE IN PRESCHOOL EDUCATION

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2017 BAHAR

    ELECTIVE ART STUDIO 2

    • Öğrencilerin modeli doğru görme, oran orantı, ışık gölge bütünlüğü ve tekniklerle çizgisel çalışmaları yapabilecektir.

  • 2017 BAHAR

    Selective Art Workshop IV

    dersle ilgili geçmiş ve günümüz arasında bağlantıla kurmak

  • 2017 GÜZ

    ELECTIVE ART WORKSHOP V

    Seçmeli atölye dersinde büst ve canlı model üzerinde araştırmalara dayalı teknik çalışmalar yapılacaktır. Yağlı boya ile ilgili tekniksel bilgilerin yeterli düzeyde öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    ELECTIVE ART STUDIO 4

    Büst ve canlı model üzerinde araştırmalara dayalı teknik çalışmalar.

  • 2018 BAHAR

    DESCRIPTIVE GEOMETRY

    Mekan Tasarımları oluşturma

  • 2018 BAHAR

    SOCIETY SERVICE PRACTICE

    -

  • 2018 GÜZ

    TEACHING VISUAL ARTS FOR GIFTED AND TALENTED STUDENTS

    Görsel zekâ ve uzamsal yetenek ve geliştirilmesi, görsel sanatlar eğitiminde içerik ve anlam, görsel sanatlar eğitiminin amacı ve niteliği, görsel anlatı ve artistik üstünler, öğrenme ortamı olarak görsel sanatlar, görsel sanatlarda üstün becerileri olanların belirlenmesi ve değerlendirilmesi, görsel sanatlar ve medya ilişkisi. Üstün zekâlı ve yeteneklilerde görsel sanatlar öğretiminin, üstün zekâlı ve yeteneklilerin özel ilgi alanları ve yetenekleri göz önünde bulundurularak, içeriğin projelere dönüştürülerek işlenmesi, diğer derslerle bütünleştirilerek yürütülmesi ve değerlendirilmesi.

  • 2017 GÜZ

    WEB DESIGN

    -

  • 2017 GÜZ

    WEB DESIGN

    -

  • 2016 GÜZ

    Typograph 1

    calligraphy öğrenimi

  • 2017 GÜZ

    Typograph 1

    calligraphy öğrenimi

  • 2018 BAHAR

    TEACHING ARTS&CRAFTS TO MENTALLY RETARDED CHILDREN

    Zihinsel engelli bireylere Resim-İş öğretimini geliştirici etkinlikler üretmek.

At My Office

112