Work Experience

  • Todate 2014

    Öğretim Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Plastik Sanatlar Bölümü

  • 2014 2004

    Öğretim Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi Mimarlık Fakültesi, İç Mimarlık Bölümü

  • 2004 2001

    Araştırma Görevlisi

    Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Seramik Bölümü

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Sanat ve Tasarım

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2004

    Seramik Bölümü

    Hacettepe Üniversitesi

  • Bachelor2001

    Seramik Bölümü

    Hacettepe Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 2003
    1 Bienal Internecional Del Mosaıco Contemporeno Asociacian Cultural Rumba, Buenos Aires
    image
    (Özel Koleksiyona girmeye hak kazandı)
  • 2002
    İzmir Rotary Kulübü VII. Altın Testi Seramik Yarışması
    image
    Gürdal Özçalık Özel Ödülü,
  • 2003
    The 2nd World Ceramic Biennale Korea,
    image
    International Competition,1Ağustos-30 Eylül ,Icheon World Ceramic Center, Korea, (Özel Koleksiyona girmeye hak kazandı)
  • 2002
    VI. Kahire Uluslararası Seramik Bianeli Mısır
    image
    Özel Koleksiyona girmeye hak kazandı)

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2019 Academic Year

    CERAMICS

    Öğrencilerin ;seramik tekniklerinin genel tanımlaması ,seramiğin hammaddesi olan kilin farklı teknikler ve araç gereçlerle kullanabilmesi . Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı . Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırılması.

Teaching History

  • 2017 GÜZ

    PROJECT I

    Sorgulayıcı, yaratıcı kimlikleriyle kendilerini ifade edebilecek teknik ve düşünsel donanıma sahip sanatçı adayları yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    PROJECT I

    Sorgulayıcı, yaratıcı kimlikleriyle kendilerini ifade edebilecek teknik ve düşünsel donanıma sahip sanatçı adayları yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

  • 2015 GÜZ

    PROJECT -I CERAMICS

  • 2016 BAHAR

    PROJECT II

    ...

  • 2017 BAHAR

    PROJECT II

    ...

  • 2014 BAHAR

    CERAMIC

  • 2015 BAHAR

    CERAMIC

  • 2016 BAHAR

    CERAMIC

  • 2016 BAHAR

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2016 BAHAR

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 BAHAR

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2017 BAHAR

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2018 BAHAR

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2018 BAHAR

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 GÜZ

    CERAMIC

  • 2015 GÜZ

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2015 GÜZ

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2016 GÜZ

    CERAMIC

  • 2016 GÜZ

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2016 GÜZ

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 GÜZ

    CERAMIC

    Eğitim süreci içerisinde kişiye yaratıcıfücümü açığa çıkarması,sezgilerini geliştirmesi,araştırma,bulma,uygulama,denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çerçevesinde düşünmesini kazandırmayı amaçlar

  • 2017 GÜZ

    CERAMIC

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2014 YAZ

    CERAMIC

  • 2018 Academic Year

    CERAMICS

    Öğrencilerin ;seramik tekniklerinin genel tanımlaması ,seramiğin hammaddesi olan kilin farklı teknikler ve araç gereçlerle kullanabilmesi . Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı . Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırılması.

  • 2018 GÜZ

    CERAMICS

    Öğrencilerin ;seramik tekniklerinin genel tanımlaması ,seramiğin hammaddesi olan kilin farklı teknikler ve araç gereçlerle kullanabilmesi . Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı . Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırılması.

  • 2019 GÜZ

    CERAMICS

    Öğrencilerin ;seramik tekniklerinin genel tanımlaması ,seramiğin hammaddesi olan kilin farklı teknikler ve araç gereçlerle kullanabilmesi . Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı . Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırılması.

  • 2015 GÜZ

    CERAMICS I

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım öğesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanılması.

  • 2016 GÜZ

    CERAMICS I

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım öğesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanılması.

  • 2017 GÜZ

    CERAMICS I

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım öğesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanılması.

  • 2018 GÜZ

    CERAMICS I

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım öğesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanılması.

  • 2019 GÜZ

    CERAMICS I

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım öğesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanılması.

  • 2014 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2016 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2018 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2019 BAHAR

    CERAMICS II

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 GÜZ

    CERAMICS III

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve bir tasarım öğesi olarak her türlü materyal ile birlikte mekan içerisinde yerinin vurgulanmadı ve kullanılması

  • 2016 GÜZ

    CERAMICS III

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve bir tasarım öğesi olarak her türlü materyal ile birlikte mekan içerisinde yerinin vurgulanmadı ve kullanılması

  • 2017 GÜZ

    CERAMICS III

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve bir tasarım öğesi olarak her türlü materyal ile birlikte mekan içerisinde yerinin vurgulanmadı ve kullanılması

  • 2018 GÜZ

    CERAMICS III

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve bir tasarım öğesi olarak her türlü materyal ile birlikte mekan içerisinde yerinin vurgulanmadı ve kullanılması

  • 2019 GÜZ

    CERAMICS III

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve bir tasarım öğesi olarak her türlü materyal ile birlikte mekan içerisinde yerinin vurgulanmadı ve kullanılması

  • 2015 BAHAR

    CERAMICS IV

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2016 BAHAR

    CERAMICS IV

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 BAHAR

    CERAMICS IV

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2018 BAHAR

    CERAMICS IV

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2019 BAHAR

    CERAMICS IV

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 GÜZ

    CERAMICS V

    Eğitim süreci içerisinde kişiye,yaratıcı gücünü açığa çıkarması,sezgilerimi geliştirmesi,araştırma ,bulma,uugulama,denetleme,ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2016 GÜZ

    CERAMICS V

    Eğitim süreci içerisinde kişiye,yaratıcı gücünü açığa çıkarması,sezgilerimi geliştirmesi,araştırma ,bulma,uugulama,denetleme,ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 GÜZ

    CERAMICS V

    Eğitim süreci içerisinde kişiye,yaratıcı gücünü açığa çıkarması,sezgilerimi geliştirmesi,araştırma ,bulma,uugulama,denetleme,ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2018 GÜZ

    CERAMICS V

    Eğitim süreci içerisinde kişiye,yaratıcı gücünü açığa çıkarması,sezgilerimi geliştirmesi,araştırma ,bulma,uugulama,denetleme,ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2019 GÜZ

    CERAMICS V

    Eğitim süreci içerisinde kişiye,yaratıcı gücünü açığa çıkarması,sezgilerimi geliştirmesi,araştırma ,bulma,uugulama,denetleme,ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2014 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2016 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2017 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2018 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2019 BAHAR

    CERAMICS VI

    Seramiğin sanatsal bir obje olarak ve estetik bir tasarım ögesi olarak mekan içerisindeki yerinin vurgulanması ve kullanımı .Eğitim süreci içerisinde kişiye, yaratıcı gücünü açığa çıkarması , sezgilerini geliştirmesi , araştırma , bulma, uygulama, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren bilimsel metodlar çevresinde düşünmesini kazandırmak amaçlanır.

  • 2015 BAHAR

    BASIC ART EDUCATION

    -

  • 2015 BAHAR

    BASIC ART EDUCATION

    -

  • 2015 GÜZ

    BASIC ART EDUCATION II

    -

  • 2016 BAHAR

    APPLICATION -IV

    -

  • 2015 BAHAR

    APPLICATION -IV

  • 2016 BAHAR

    APPLICATION -VI

    ...

At My Office