Work Experience

  • 2011

    İş hayatına Yakın Doğu çatısı altında başlamıştır

    --, --

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Özel Eğitim

    Kıbrıs Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2011

    Özel Eğitimde Dil ve Davranış Bozuklukları

    Almanya Leipzig Üniversitesi

  • Bachelor2009

    Özel Eğitimde Dil ve Davranış Bozuklukları

    Almanya Leipzig Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 0
    Yok
    image

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Investigation of Psychological Counselling and Guidance Department Students’ Attitudes Towards Homosexuality and Disability

Case Report Yayınlanmamıştır, Volume Yayınlanmamıştır, Issue Yayınlanmamıştır, 2013, Pages Yayınlanmamıştır

Abstract

Investigation of Psychological Counselling and Guidance Department Students’ Attitudes Towards Homosexuality and Disability


Özet

Eşcinsellik ve Engellilik Durumuna KArşı Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü Öğrencilerinin Tutumlarının İncelenmesi

Currrent Teaching

Teaching History

  • 2016 YAZ

    TEACHING SCIENCE TO HEARING IMPAIRED CHILDREN

    .

  • 2015 YAZ

    ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER AND SPECIAL LEARNING DISABILITY

    Dersin amacı, öğretmen adaylarının öğrenme güçlüğü yaşayan özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini tanımalarını, sınıf ortamında fark edebilmelerini ve bu bu öğrencilerin eğitim planlarını farklılaştırabilme becerilerini kazandırmaktır

  • 2016 BAHAR

    TEACHING SCIENCE TO HEARING IMPAIRED CHILDREN

    .

  • 2014 BAHAR

    ACCURATE TEACHING TECHNIQUES

  • 2017 GÜZ

    HEARING IMPAIRED INDIVIDUALS & LANGUAGE

    1

  • 2015 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

    1

  • 2014 BAHAR

    ELECTIVE II

  • 2014 BAHAR

    SPECIAL EDUCATION

  • 2015 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

  • 2015 GÜZ

    MENTALLY DISABLED IN TEACHING PRACTICE I

  • 2017 BAHAR

    TEACHING SKILLS&CONCEPTS TO CHILDREN WILTH INTELLECTUAL DISABILITIES

    x

  • 2017 GÜZ

    INDIVIDUALIZED EDUCATION PLANS&INDIVIDUALIZED TEACHING

    -

  • 2016 BAHAR

    TEACHING SKILLS&CONCEPTS TO CHILDREN WILTH INTELLECTUAL DISABILITIES

    x

  • 2017 GÜZ

    TRAINING AND PREPARATION OF INDIVIDUALIZED TRANSITION PLAN

    -

  • 2016 BAHAR

    TEACHING TRAINING COURSE II

    --

  • 2015 GÜZ

  • 2017 GÜZ

    TEACHING SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES IN SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2016 YAZ

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2015 BAHAR

    MENTALLY DISABLED IN TEACHING PRACTICE II

  • 2014 YAZ

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2015 YAZ

    INDIVIDUALIZED EDUCATION PLANS&INDIVIDUALIZED TEACHING

  • 2016 BAHAR

    TEACHING SCIENCE

    .

  • 2017 GÜZ

    HEARING DISABILITY AND LANGUAGE

    1

  • 2016 GÜZ

    INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCAITON

    -

  • 2017 GÜZ

    DEVELOPMENT LESSON PLANS FOR THE EDUCATION OF INDIVIDUAL WITH HEARING IMPAIRED I

    --

  • 2016 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

    1

  • 2014 YAZ

    ACCURATE TEACHING TECHNIQUES

  • 2017 BAHAR

    ACCURATE TEACHING TECHNIQUES

    --

  • 2016 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

  • 2016 GÜZ

    MENTALLY DISABLED IN TEACHING PRACTICE I

  • 2016 BAHAR

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2017 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

    1

  • 2017 GÜZ

    -

    --

  • 2016 GÜZ

  • 2017 BAHAR

    TEACHING SCIENCE TO HEARING IMPAIRED CHILDREN

    .

  • 2014 BAHAR

    SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2015 GÜZ

    SPECIAL EDUCATION

  • 2017 BAHAR

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2017 BAHAR

    TEACHING SCIENCE

    .

  • 2016 YAZ

    TEACHING SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES IN SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2015 BAHAR

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2017 YAZ

    INDIVIDUAL RECOGNITION TECHNIQUES

    GELİŞTİRME

  • 2015 YAZ

    DEVELOPING INDIVIDUALIZED EDUCATION PROGRAM&ASSESMENT

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı planlama ve öğrencideki gelişimi izleme amacıyla yapılan değerlendirmeleri açıklamak ve BEP ekibi oluşturarak öğrencinin gereksinimlerine yönelik BEP hazırlayıp uygulamak ve öğrencinin gelişimini izleme becerilerini kazanmaktır.

  • 2016 YAZ

    TEACHING SCIENCE

    .

At My Office

11H341 Eğitim Sarayı