APPROACHES IN MUSIC TEACHING
-----
Müzik Öğretmenliği
Marmara Üniversitesi
Müzik Öğretmenliği
Marmara Üniversitesi
Müzik Öğretmenliği
Marmara Üniversitesi
-
Prof. Dr. Sibel Çoban tarafından Danışmanlığı yapılan Yüksek Lisans Tezlerinden oluşturulan Ulusal ve Uluslar arası Bildiri ve Makaleler: 1. Yazarlar: Yard. Doç. Dr. Sibel Çoban Akıncı & Eser Moray Alkan Başlık: “Üniversitelerde Lisans Eğitimi Düzeyinde Müzik Öğrenimi Gören Öğrencilerin, Çalgılarını Çalışma Tutum ve Alışkanlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi” Yayın Yılı: 2005 Yayın Yeri: Erciyes Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Sempozyumu Bildiri Kitabı. 2. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel & TUNCER, İmge Başlık: “An Experimental Study of Game-Based Music Education of Primary School Children” Yayın Yılı: 2008 Yayın Yeri: The Second European Conference on Games-Based Learning ECGBL- Universitat Oberta de Catalunya / Proceeding Book. Barcelona, Spain. 3. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel &AZİZİ Atilla Başlık: “The Effect of Computer Aided Music Teaching Upon The Improvement of Students The Secondary Education Schools Musical Development and Learning.” Yayın Yılı: 2008 Yayın Yeri: Second European Conference on Developmental Psychology of Music (ECDPM) Proceeding Book. Roehampton University, Developmental Psychology of Music London, England. Pages 95-102 4. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel & Rengin Zembat & Kerem Avşalak Başlık: “Okul Öncesi Dönem Müzik Eğitiminin Soyut Kavram Gelişimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi” Yayın Yılı: 2009 Yayın Yeri: Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Bildiri Kitabı, Sayfa; 488-4947-9 Ekim 2009 Hacettepe Üniversitesi. 5. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel & ÇALIŞKAN Tuğba Başlık: Relationship between the Motivation Levels of the Music Teacher Candidates related to Leaining Musical Instruments and Their Selections of Career Training “ Yayın Yılı: 2010 Yayın Yeri: Educational Research Association The International Journal of Educational Researchers 2010, 4(1): 1-14 ISSN: 1308-9501 6. Yazarlar: GÜNVAR KANDEMİR Tuğba& ÇOBAN, Sibel Başlık: “A Study of The Effect of School Music Education With ORFF-SCHULWERK Improvisation Studies on Musical Creativity Process.” Yayın Yılı: 2010 Yayın Yeri: 10th International Educational Technology Conference&Exhibition 26-28 April 2010 Istanbul – Turkey TOJET Conference Proceedings Book, pages 70-73. 7. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel & DUBAZ İlayda Başlık: “The relationship between active learning models in music lessons in elementary schools and multiple intelligence areas” Yayın Yılı: 2011 Yayın Yeri: Procedia - Social and Behavioral Sciences 28 (2011) 684 – 690 1877-0428 © 2011 Published by Elsevier Ltd. doi:10,1016/j.sbspro.2011.11.129 Procedia Social and Behavioral Sciences Procedia - Social and Behavioral Sciences 8. Yazarlar: ÇOBAN, Sibel & Nihan Mutlu KONAKÇI Başlık: “ATTITUDES OF THE MUSIC TEACHER CANDIDATES IN TURKEY TOWARDS THE “INDIVIDUAL INSTRUMENT TRAINING LESSON” Yayın Yılı: 2011 Yayın Yeri: INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITY STUDIES Vol 3, No 1, 2011 ISSN: 1309-8063 (Online) Pages: 457-466
-
-----
-----
"
-
Doktora tezi araştırma konusunu netleştirmek.
Doktora tezi araştırma konusunu netleştirmek.
Doktora tezi araştırma konusunu netleştirmek.
Doktora tezi araştırma konusunu netleştirmek.
Doktora tezi araştırma konusunu netleştirmek.
Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.
.
.
.
-----
-
-
-