Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master...

    -

    -

  • Bachelor...

    -

    -

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    -

    -

  • 2018 GÜZ

    SCIENCE HISTORY

    -

  • 2018 GÜZ

    HISTORY OF BYZANTION I

    Bizans tarihini tüm yönleriyle öğretmek

  • 2018 GÜZ

    SOCIAL SCIENCES AND HISTORY

  • 2018 GÜZ

    HISTORICAL METHOD AND THOUGHT I

Teaching History

  • 2017 GÜZ

    HISTORY OF BYZANTION I

    Bizans tarihini tüm yönleriyle öğretmek

  • 2017 YAZ

    HISTORY OF SELJUCKS AND ANATOLIAN

    -

  • 2017 GÜZ

    -

    -

  • 2017 GÜZ

    HISTORY OF CONTEMPORARY POLITICAL THOUGHT

    Siyasal DüşüncelerTarihi dersini alan Sosyoloji bölümü öğrencileri alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama; eleştirel düşünebilme ve toplumsal-siyasal problemlere ilişkin çözüm üretebilme becerisini kazanma; toplumsal ve siyasal olayları yorumlama ve değerlendirme becerisini edinme; mezunların, sosyal bilimlere ilişkin temel kavramsal yapı ve bilgilerle donanması; alanındaki çalışmaların evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olması; yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olması, bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme; veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olması; bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği, ulusal eğitim sistemlerinin çeşitliliğinin göz önünde bulundurulup iş piyasasında kendini daha fazla gerçekleştirebilmesi, öğrenmek için hareketliliği artırmak ve yaşamboyu öğrenmeyi teşvik etmek, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olması, dersin öğrenme çıktılarının program yeterliliklerine olan katkısı iyi derecedir. Öğrencinin elde ettiği bilgileri analiz ve sentez yapma becerisine sahip olması dersin öğrenme çıktılarının program yeterliliklerine orta derecede katkı sağlamaktadır. Son olarak farklı bilimlerarasındaki bütünlüğü ve örtüşmeyi ortaya çıkararak yeni bilgilere ulaşabilme, gerek toplumsal kurumlargenelinde ve gerekse de yaşam alanları özelinde, gerek küresel ve gerekse de yerel ölçekte toplumsal yapılar, toplumsal dönüşümler, değişimler, gelişimler ve toplumsal süreçlergibi sosyolojik konularda öncü olabilme ve öğrencinin proble

  • 2017 GÜZ

    HISTORY OF SCIENCE

    -

  • 2017 BAHAR

    HISTORY OF OTTOMAN BIBLIOGRAPHY

    En önemli Osmanlı tarih yazarlarının eserlerinden seçilmiş parçalarını el yazmalar olarak okuma anlama ve yorumlama becerileri edinecekler.

  • 2017 YAZ

    SCIENCE HISTORY

    -

  • 2017 GÜZ

    SCIENCE HISTORY

    -

  • 2017 GÜZ

    LATIN

    -

  • 2017 GÜZ

    HISTORY OF SELJUCKS AND ANATOLIAN

    -

  • 2017 BAHAR

    HISTORY OF MIDDLE EUROPE AND CIVILIZATION

    • Bu dersin amacı öğrencinin Kavimler Göçü`yle birlikte Avrupa`da meydana gelen siyasi gelişmelerle sosyal hayatta değişimleri öğrenmesini sağlayarak meydana gelen ekonomik ve dini gelişmeler hakkında bilgi sahibi yapmaktır.

  • 2017 BAHAR

    HISTORY OF BYZANTION II

    Bizans Tarihi ile ilgili siyasi, ekonomik, toplumsal ve siyasi konuları kavrar. Bizans ve Hıristiyanlık dini arasındaki bağlantıları analiz eder.

  • 2017 BAHAR

    Medieval History

    • Bu dersin amacı öğrencinin Kavimler Göçü`yle birlikte Avrupa`da meydana gelen siyasi gelişmelerle sosyal hayatta değişimleri öğrenmesini sağlayarak meydana gelen ekonomik ve dini gelişmeler hakkında bilgi sahibi yapmaktır.

  • 2017 GÜZ

    HISTORICAL METHOD AND THOUGHT I

  • 2017 GÜZ

    HISTORICAL METHOD AND THOUGHT I

    -

  • 2017 BAHAR

    LATIN

    -

At My Office