Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master...

    -

    -

  • Bachelor...

    -

    -

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    EDUCATIONAL PSYCHOLOGY

    ----------------

  • 2018 GÜZ

    INDUSTRIAL AND ORGANIZATIONAL PSYCHOLOGY

    Bu dersin amacı, öğrencileri örgüsel psikolojinin yakın kavramlarla olan ilişkisi, tarihi, gelişimi, çalışan kişilerin motivasyonunu artıracak olan yöntemeleri, örgütlerdeki takımların biraraya geliş sebepleri, özellikleri, Mobbinge karşı neler yapılabileceğini, işyerinde stres ile mücadele teknikleri ve etkin liderlerin roller, tarzları ve çalışma hayatındaki insanın, iş hayatıyla ilgili dengeleri ve çevreyle ilişkilerinin iletişim yoluyla gerçekleştirildiği ve çalışma yaşamında olabilecek çatışmaları çözebilmek konusunda bilgilendirmek üzere düzenlenmiştir.

  • 2018 GÜZ

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGY OF LEARNING I

    .....

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING

    ----------

  • 2018 GÜZ

    -

    ..............

  • 2018 GÜZ

    APPLYING COMMUNITY SERVICES

    ---------------------

  • 2018 GÜZ

    -

    Kendini tanıma, kendini keşfetme ve kendini kabul etme, Daha olumlu bir benlik algısı geliştirme, Kendi sorunlarına benzer sorunları başkalarının da yaşadığını görerek yalnız olmadığını duyumsama, Kendine ve başkalarına ilişkin farkındalık sağlama, Sorunlarına dair içgörü kazanma, Bir sorunun farklı çözümyolları olduğunu görme Sorunları tartışma ve çözüm bulma Çevresini, toplumu ve dünyayı tanıma Yeni değerler ve tutumlar geliştirme Yaşamda anlamlar bulma, rol modelleri seçme Stresle başa çıkma, duyguların ifadesi ve katarsis Başkaları ile empati kurma ve olaylara “öteki”nin gözünden bakma Kalıp yargıların yumuşatılması Farklı ve yeni durumlara uyum sağlama, uyum güçlüklerini aşma.

Teaching History

  • 2016 BAHAR

    COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2017 BAHAR

    Human Relations and Communication

    • İletişim yollarını bilinçli kullanmayı, • Kendi ve başka topluluklara karşı farklı iletişim biçimleri ve dünyayla entegre olmak için kullanılan ortak iletişim kanallarını kullanmayı, • Kendini doğru ve açık bir şekilde ifade etmeyi, • İletişimi engelleyen faktörlerin üstesinden gelmeyi öğreneceklerdir.

  • 2016 BAHAR

    HUMAN RELATIONS

    -

  • 2015 GÜZ

    APPLIED SOCIAL SERVICES

    --

  • 2016 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE

    --------

  • 2015 GÜZ

    SOCIAL PYSCOLOGY

  • 2014 YAZ

    PSYCHOLOGY OF EDUCATION

  • 2017 GÜZ

    -

    ..............

  • 2016 BAHAR

    -

    -

  • 2017 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2017 YAZ

    COUNSELLING

    -

  • 2015 BAHAR

    PRACTICAL GROUP INTERACTION

    Uygulamalı grup etkileşimi dersinin amacı, grupla psikolojik danışmanının temel kavram, ilke ve uygulamalarına ilişkin anlayış, bilgi ve becerilerin geliştirmesidir

  • 2014 YAZ

    HUMAN RELATIONS AND COMMUNICATION

    ------------

  • 2014 BAHAR

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2015 BAHAR

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2015 GÜZ

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2015 BAHAR

    PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE

    --------

  • 2014 YAZ

    Education psychology

    Psikoloji ve alt dalları, Eğitim Psikolojisi, Gelişimle ilgili kavramlar, ilkeler ve gelişimi etkileyen faktörler, Fiziksel gelişim, Bilişsel gelişimle ilgili temel kavramlar. Piaget ve bilişsel gelişim kuramı, Dil ve ahlak gelişimi, Kişilik gelişimi ve kişilik gelişimini etkleyen faktörler. Kişilik gelişimini açıklayan kuramlar ,Öğrenmenin temelleri ve klasik koşullanma kuramı ,Edimsel koşullanma kuramı ve sosyal öğrenme kuramı ,Bilgi işleme kuramı ,Yapılandırmacı kuram ,Beyin temelli öğrenme kuramı ,Güdülenme ve öğretim

  • 2017 BAHAR

    -

    İnsan ilişkileri ve iletişim dersinin amaçları; bireylerin kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamak toplumdaki insan ilişkilerinin öneminin farkına varmalarına yardımcı olmaktır.

  • 2016 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING

    ----------

  • 2016 YAZ

    PRINCIPLES AND TECHNIQUES OF PSYCHOLOGICAL COUNSELING GROUP

    --------------

  • 2015 BAHAR

    COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2016 BAHAR

    SOCIAL PSYCHOLOGY

    • Bu dersin amacı, sosyal psikolojinin temel araştırma konuları olan tutum ve tutum değişimi, uyma ve itaat, kişiler arası çekicilik, sosyal algı ve yükleme kuramı, benlik psikolojisi, saldırganlık, yardımseverlik, grup dinamikleri konularını incelemektir. Bu ders kapsamında, birey ile toplum arasındaki karşılıklı etkileşim incelecek, bireyin tutum ve davranışları üzerine toplum etkisi tartışılacaktır. Sosyal psikolojinin tanıtımı, incelediği konular ve kullandığı yöntem ve tekniklerin öğrenilmesi yanında, öğrencilerin günlük yaşamı ve kendilerini daha iyi anlamaya başlamaları da amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    INDUSTRIAL AND ORGANIZATIONAL PSYCHOLOGY

    Bu dersin amacı, öğrencileri örgüsel psikolojinin yakın kavramlarla olan ilişkisi, tarihi, gelişimi, çalışan kişilerin motivasyonunu artıracak olan yöntemeleri, örgütlerdeki takımların biraraya geliş sebepleri, özellikleri, Mobbinge karşı neler yapılabileceğini, işyerinde stres ile mücadele teknikleri ve etkin liderlerin roller, tarzları ve çalışma hayatındaki insanın, iş hayatıyla ilgili dengeleri ve çevreyle ilişkilerinin iletişim yoluyla gerçekleştirildiği ve çalışma yaşamında olabilecek çatışmaları çözebilmek konusunda bilgilendirmek üzere düzenlenmiştir.

  • 2017 GÜZ

    APPLYING COMMUNITY SERVICES

    ---------------------

  • 2016 YAZ

    APPLYING COMMUNITY SERVICES

    ---------------------

  • 2016 BAHAR

    PRACTICAL GROUP INTERACTION

    Uygulamalı grup etkileşimi dersinin amacı, grupla psikolojik danışmanının temel kavram, ilke ve uygulamalarına ilişkin anlayış, bilgi ve becerilerin geliştirmesidir

  • 2017 BAHAR

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2014 BAHAR

    EDUCATIONAL PSYCHOLOGY

    -

  • 2017 GÜZ

    -

    ---

  • 2017 GÜZ

    -

    Kendini tanıma, kendini keşfetme ve kendini kabul etme, Daha olumlu bir benlik algısı geliştirme, Kendi sorunlarına benzer sorunları başkalarının da yaşadığını görerek yalnız olmadığını duyumsama, Kendine ve başkalarına ilişkin farkındalık sağlama, Sorunlarına dair içgörü kazanma, Bir sorunun farklı çözümyolları olduğunu görme Sorunları tartışma ve çözüm bulma Çevresini, toplumu ve dünyayı tanıma Yeni değerler ve tutumlar geliştirme Yaşamda anlamlar bulma, rol modelleri seçme Stresle başa çıkma, duyguların ifadesi ve katarsis Başkaları ile empati kurma ve olaylara “öteki”nin gözünden bakma Kalıp yargıların yumuşatılması Farklı ve yeni durumlara uyum sağlama, uyum güçlüklerini aşma.

  • 2015 GÜZ

    HUMAN RELATIONS AND COMMUNICATION

    ------------

  • 2017 BAHAR

    INTERPERSONAL COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2015 YAZ

    PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING

    ----------

  • 2016 BAHAR

    INTERPERSONAL COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2017 YAZ

    -

    Kendini tanıma, kendini keşfetme ve kendini kabul etme, Daha olumlu bir benlik algısı geliştirme, Kendi sorunlarını başkalarının da yaşadığını görerek yalnız olmadığını duyumsama, Kendine ve başkalarına ilişkin farkındalık sağlama, Sorunlarına dair içgörü kazanma, Bir sorunun farklı çözüm yolları olduğunu görme, sorunları tartışma ve çözüm bulma, çevresini, toplumu ve dünyayı tanıma, yeni değerler ve tutumlar geliştirme, yaşamda anlamlar bulma, rol modelleri seçme, stresle başa çıkma, duyguların ifadesi ve katarsis, başkaları ile empati kurma ve olaylara "öteki" nin gözünden bakma, kalıp yargıların yumuşatılması, farklı ve yeni durumlara uyum sağlama, uyum güçlüklerini açma.

  • 2017 GÜZ

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2017 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE

    --------

  • 2015 GÜZ

    SOCIAL PSYCHOLOGY

  • 2015 YAZ

    INDUSTRIAL AND ORGANIZATIONAL PSYCHOLOGY

    Bu dersin amacı, öğrencileri örgüsel psikolojinin yakın kavramlarla olan ilişkisi, tarihi, gelişimi, çalışan kişilerin motivasyonunu artıracak olan yöntemeleri, örgütlerdeki takımların biraraya geliş sebepleri, özellikleri, Mobbinge karşı neler yapılabileceğini, işyerinde stres ile mücadele teknikleri ve etkin liderlerin roller, tarzları ve çalışma hayatındaki insanın, iş hayatıyla ilgili dengeleri ve çevreyle ilişkilerinin iletişim yoluyla gerçekleştirildiği ve çalışma yaşamında olabilecek çatışmaları çözebilmek konusunda bilgilendirmek üzere düzenlenmiştir.

  • 2017 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING

    ----------

  • 2017 GÜZ

    INDUSTRIAL AND ORGANIZATIONAL PSYCHOLOGY

    Bu dersin amacı, öğrencileri örgüsel psikolojinin yakın kavramlarla olan ilişkisi, tarihi, gelişimi, çalışan kişilerin motivasyonunu artıracak olan yöntemeleri, örgütlerdeki takımların biraraya geliş sebepleri, özellikleri, Mobbinge karşı neler yapılabileceğini, işyerinde stres ile mücadele teknikleri ve etkin liderlerin roller, tarzları ve çalışma hayatındaki insanın, iş hayatıyla ilgili dengeleri ve çevreyle ilişkilerinin iletişim yoluyla gerçekleştirildiği ve çalışma yaşamında olabilecek çatışmaları çözebilmek konusunda bilgilendirmek üzere düzenlenmiştir.

  • 2017 BAHAR

    PRACTICAL GROUP INTERACTION

    Uygulamalı grup etkileşimi dersinin amacı, grupla psikolojik danışmanının temel kavram, ilke ve uygulamalarına ilişkin anlayış, bilgi ve becerilerin geliştirmesidir

  • 2014 BAHAR

    INTERPERSONAL COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2015 BAHAR

    INTERPERSONAL COMMUNICATION

    Kişilerarası iletişim dersinin amacı, psikolojik danışman adaylarının kendilerini tanımaları, kişilerarası ilişkilerde sözel olmayan davranışların önemini kavramaları, dinleme, tepki verme, soru sorma, okulda öğrenci-öğretmen iletişiminde dikkat edilmesi gereken ilkeleri öğrenme ve çatışma çözme becerilerini kazandırmayı sağlamaktır.

  • 2016 BAHAR

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2016 GÜZ

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2017 BAHAR

    -

    Kendini tanıma, kendini keşfetme ve kendini kabul etme, Daha olumlu bir benlik algısı geliştirme, Kendi sorunlarını başkalarının da yaşadığını görerek yalnız olmadığını duyumsama, Kendine ve başkalarına ilişkin farkındalık sağlama, Sorunlarına dair içgörü kazanma, Bir sorunun farklı çözüm yolları olduğunu görme, sorunları tartışma ve çözüm bulma, çevresini, toplumu ve dünyayı tanıma, yeni değerler ve tutumlar geliştirme, yaşamda anlamlar bulma, rol modelleri seçme, stresle başa çıkma, duyguların ifadesi ve katarsis, başkaları ile empati kurma ve olaylara "öteki" nin gözünden bakma, kalıp yargıların yumuşatılması, farklı ve yeni durumlara uyum sağlama, uyum güçlüklerini açma.

  • 2014 YAZ

    -

    -

  • 2015 GÜZ

    INDUSTRIAL AND ORGANIZATIONAL PSYCHOLOGY

    Bu dersin amacı, öğrencileri örgüsel psikolojinin yakın kavramlarla olan ilişkisi, tarihi, gelişimi, çalışan kişilerin motivasyonunu artıracak olan yöntemeleri, örgütlerdeki takımların biraraya geliş sebepleri, özellikleri, Mobbinge karşı neler yapılabileceğini, işyerinde stres ile mücadele teknikleri ve etkin liderlerin roller, tarzları ve çalışma hayatındaki insanın, iş hayatıyla ilgili dengeleri ve çevreyle ilişkilerinin iletişim yoluyla gerçekleştirildiği ve çalışma yaşamında olabilecek çatışmaları çözebilmek konusunda bilgilendirmek üzere düzenlenmiştir.

  • 2015 GÜZ

    APPLYING COMMUNITY SERVICES

    ---------------------

At My Office