Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Eğitim Programları ve Öğretim

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2005

    Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri

    Gazi Üniversitesi

  • Bachelor2000

    Sosyoloji

    Hacettepe Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 2012
    I. Üner Ulutuğ Tiyatro Oyunu Yazma Yarışması
    image
    Teşvik Ödülü

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    CHILDREN AND DRAMA

    .

  • 2018 AKADEMİK YILI

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    --

  • 2018 GÜZ

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    --

  • 2018 AKADEMİK YILI

    EDUCATIONAL SOCIOLOGY

    --

  • 2018 GÜZ

    EDUCATIONAL SOCIOLOGY

    --

  • 2018 GÜZ

    EDUCATION OF SOCIOLOGY

    Eğitimin diğer alanlarıyla ilişki kurabilmek

  • 2018 GÜZ

    INTRODUCTION TO PHILOSOPHY

    --

  • 2018 GÜZ

    MASK-PUPPET

    --

  • 2018 GÜZ

    GAME DANCE AND MUSIC

    Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak

  • 2018 GÜZ

    --

    ---

  • 2018 GÜZ

    SOCIOLOGY

    -

Teaching History

  • 2017 GÜZ

    APPLIED SOCIOLOGY

    --

  • 2016 BAHAR

    MASK-PUPPET

    --

  • 2017 YAZ

    --

    ---

  • 2015 BAHAR

    SEMINAR

    --

  • 2017 GÜZ

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    .

  • 2017 BAHAR

    Philosophy

    ---

  • 2014 BAHAR

    CREATIVITY AND ITS DEVELOPMENT

  • 2017 GÜZ

    --

    ---

  • 2016 YAZ

    EFFECTIVE COMMUNICATION

    ---

  • 2017 GÜZ

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    --

  • 2014 BAHAR

    APPLIED SOCIAL SERVICES

    Yok

  • 2017 BAHAR

    DRAMA

    --

  • 2015 GÜZ

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    .

  • 2014 BAHAR

    Drama

    --

  • 2016 BAHAR

    APPLIED SOCIAL SERVICES

    --

  • 2015 BAHAR

    Philosophy

    ---

  • 2015 BAHAR

    Drama

    --

  • 2015 GÜZ

    SEMINAR

    --

  • 2016 GÜZ

    Introduction to Philosophy

  • 2015 GÜZ

    --

    ---

  • 2017 GÜZ

    INTRODUCTION TO PHILOSOPHY

    --

  • 2014 BAHAR

    MASK-PUPPET

    --

  • 2015 BAHAR

    MASK-PUPPET

    --

  • 2017 BAHAR

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    .

  • 2014 YAZ

    DRAMA

    --

  • 2015 GÜZ

    PHILOSOPHY OF EDUCATION

    --

  • 2016 BAHAR

    Philosophy

    ---

  • 2015 GÜZ

    WASTE MATERIAL USE IN PRESCHOOL EDUCATION

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2014 BAHAR

    SOCIAL WORK PRACTICES

  • 2016 BAHAR

    DRAMA

    --

  • 2014 BAHAR

    APPLIED SOCIAL SERVICES

    --

  • 2016 GÜZ

    DRAMA

    --

  • 2017 BAHAR

    Philosophy of Education

    --

  • 2017 YAZ

    CREATIVE DRAMA IN EDUCATION

    Çalışmayı seçtiği yaş grubuna uygulamak

  • 2014 BAHAR

    CHILDREN AND GAMES

    .

  • 2015 BAHAR

    CHILDREN AND GAMES

    .

  • 2016 GÜZ

    COMMUNITY SERVICE APPLICATIONS

  • 2015 GÜZ

    TRAINING DEVELOPPMENT TOOLS

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2014 BAHAR

    CREATIVE DRAMA ( ELECTIVE)

    .

  • 2015 BAHAR

    CREATIVE DRAMA ( ELECTIVE)

    .

  • 2017 YAZ

    DRAMA

    --

  • 2016 BAHAR

    Philosophy of Education

    --

  • 2017 GÜZ

    GAME DANCE AND MUSIC

    Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak

  • 2016 GÜZ

    GAME DANCE AND MUSIC

    Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak

  • 2015 GÜZ

    THEATRE AND DRAMA APPLICATIONS

    ...

At My Office