EDUCATIONAL PHILOSOPHY
--
Seçil Besim was born in Ankara in 1977. She graduated from the art department in 20 Temmuz Lycee in 1994. After she studied Sociology in Hacettepe University, she did her Master’s degree in 2005 in the Division of Sociological and Historical Foundations of Education in Gazi University. In 2014 she enrolled in the PhD programme in Department of Curriculum and Instruction at the Institute of Educational Sciences in Near East University. Between 2003-2008 she composed original music for around 20 plays staged in Çankaya Municipal Theatre in Ankara. In the same theatre she performed as a proffessional stage actress and an assistant of director. She has worked in various projects such as “Audio Library for Visually Impared People”, “Happy Children Festival” , “How to Stop Domestic Violence” etc. She also attended creative drama classes on the first, second and third levels in Contemporary Drama Institute. In Çankaya Municipality she taught classes on elocution, theatre and creative drama. She is currently working as a lecturer at the Faculty of Education in Near East University.
Eğitim Programları ve Öğretim
Yakın Doğu Üniversitesi
Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Gazi Üniversitesi
Sosyoloji
Hacettepe Üniversitesi
-
--
.
.
.
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
.
.
.
--
--
--
--
Eğitimin diğer alanlarıyla ilişki kurabilmek
• Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir
--
--
--
Çalışmayı seçtiği yaş grubuna uygulamak
---
---
---
---
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak
Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak
Bilimsel ve sanatsal etkinlikler yoluyla; Müzik eğitiminin yerel, ulusal ve evrensel değerlerinin tanıtılıp yaşatılarak gelecek kuşaklara aktarılmasına katkıda bulunmak
---
---
---
---
-
• Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir
-
-
...
Yok
--
--
--
.
--
.
.
-