Work Experience

  • Todate 2014

    Öğretim görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, okulöncesi öğretmenliği

Education & Training

  • Ph.D. 2015

    REHBERLİK PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD DEVAM

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

  • Master2006

    REHBERLİK PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

  • Bachelor2004

    PSİKOLOJİ

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2019 Bahar

    DEVELOPMENT AND EDUCATION IN THE BABY PERIOD

    0-3 Yaşta gelişimin nasıl bir sıra izlediğini bilir. 0-36 ay çocuklar için okulöncesi eğitim programını bilir, 0-36 ay çocuklar için okulöncesi Görsel Sanat Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocuklarda Matematik Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocuklarda Türkçe Dil Gelişimi ve Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocuklarda Gelişimsel Özellikler ve Fen Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocuklarının Hareket Gelişimi ve Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocuklarının Oyunla Gelişimi ve Eğitimini bilir, 0-3 Yaş Çocukların Müziksel Gelişimi ve Eğitimini bilir, 0-3 Yaşta Beslenme ve beslenme eğitimini bilir, 0-3 Yaşta Anadil ve yabancı dil edinimini bilir, 0-3 Yaşta aile eğitimi ve rehberlik edilmesini bilir ve ona göre davranabilir, 0-3 Yaşta Özel gereksinimli Çocuklar ve eğitimini bilir ve uygulayabilir.

  • 2019 Bahar

    EVALUATION IN EARLY CHILDHOOD

    -

  • 2019 Bahar

    DEVELOPMENT IN EARLY CHILDHOOD

    .

  • 2019 Bahar

    DEVELOPMENT-MONITORING-EVALUATION IN EARLY CHILDHOOD

    -

  • 2019 Bahar

    EARLY CHILDHOOD EDUCATION

    -

  • 2019 Bahar

    THEORIES OF PERSONALITY

    -

  • 2019 Bahar

    COUNSELLING

    -

  • 2019 Bahar

    GUIDANCE AND COUNSELLING

    -

Teaching History

  • 2016 GÜZ

    GENERAL PSYCHOLOGY I

  • 2016 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2015 YAZ

    COUNSELLING

  • 2015 YAZ

    GUIDANCE

  • 2015 YAZ

    GUIDANCE

    -

  • 2018 YAZ

    GUIDANCE AND COUNSELLING

    -

  • 2014 BAHAR

    BASIC PSYCHOLOGY

    -

  • 2016 BAHAR

    CHILD PSYCHOLOGY AND MENTAL HEALTH

    -

  • 2016 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

  • 2017 YAZ

    INDIVIDUAL INTELLIGENCE TESTS

    A

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    ....

  • 2018 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

    -

  • 2015 GÜZ

    BASIC PCYCHOLOGY

  • 2016 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    GUIDANCE

    -

  • 2015 BAHAR

    GUIDANCE

    -

  • 2015 GÜZ

    BASIC PYCHOLOGY

  • 2017 GÜZ

    TRAINING DEVELOPPMENT TOOLS

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2018 BAHAR

    THEORIES OF PERSONALITY

    -

  • 2016 GÜZ

    -

  • 2014 BAHAR

    Guidance

    -

  • 2018 GÜZ

    COUNSELING WITH CHILDREN

    -

  • 2016 YAZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2018 BAHAR

    MATERIAL DEVELOPMENT IN COUNSELING

    -

  • 2019 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL TESTS

    -

  • 2017 BAHAR

    COUNSELING

    -

  • 2015 GÜZ

    COUNSELLING

  • 2014 YAZ

    GUIDANCE

    -

  • 2015 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2017 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2017 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2016 BAHAR

    INDIVIDUAL DIFFERENCES&PSYCHOLOGICAL APPROACHES

    -

  • 2017 BAHAR

    INDIVIDUAL DIFFERENCES AND PSYCHOLOGICAL APPROACHES

    -

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGICAL COUNSELLING WITH CHILDREN

    -

  • 2017 GÜZ

    COUNSELLING

    -

  • 2014 YAZ

    COUNSELLING

  • 2018 YAZ

    COUNSELLING

    -

  • 2019 GÜZ

    GUIDANCE AND COUNSELLING

    -

  • 2017 GÜZ

    WASTE MATERIAL USE IN PRESCHOOL EDUCATION

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2019 GÜZ

    CHILD PSYCHOLOGY

    -

  • 2017 YAZ

    CHILD MENTAL HEALTH

    -

  • 2016 BAHAR

    MATERIAL DEVELOPMENT

    Okul öncesi çocuklarının gelişim alanlarına uygun materyal tasarımı, vb. tasarlama, geliştirme ve değerlendirme becerisi kazanır

  • 2016 GÜZ

    COUNSELLING

  • 2015 GÜZ

    -

  • 2014 BAHAR

    PHYSICOLOGY

    ..

  • 2015 BAHAR

    PHYSICOLOGY

    ..

  • 2019 GÜZ

    INDIVIDUAL INTELLIGENCE TESTS

    A

  • 2018 BAHAR

    CHILD ASSESSMENT TECHNIQUES

    YOK

  • 2019 GÜZ

    THEORIES OF PERSONALITY

    aaaa

  • 2015 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

  • 2015 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

    -

  • 2014 BAHAR

    PSYHOLOGY

    -

  • 2015 BAHAR

    PSYHOLOGY

    -

  • 2017 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2018 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2018 GÜZ

    COUNSELLING

    -

  • 2018 GÜZ

    CHILD MENTAL HEALTH

    -

  • 2014 BAHAR

    PSYCHOLOGY

    --

  • 2015 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2017 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2017 BAHAR

    CHILD PSYCHOLOGY AND MENTAL HEALTH

    -

  • 2014 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2015 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2016 GÜZ

    BASIC PYCHOLOGY

  • 2018 BAHAR

    EARLY CHILDHOOD DEVELOPMENT II

    -

  • 2016 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2018 BAHAR

    APPLYING PSYCHOLOGICAL GUIDANCE AND COUNSELLING IN SCHOOLS

    Okullarda PDR Uygulamaları (Staj) dersinin amacı; öğrencilerin, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmalarını sağlamaktır.

  • 2016 YAZ

    COUNSELLING

    -

  • 2016 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2019 GÜZ

    COUNSELLING

    -

At My Office