Work Experience

  • Todate 2014

    Öğretim görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, okulöncesi öğretmenliği

Education & Training

  • Ph.D. 2015

    REHBERLİK PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD DEVAM

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

  • Master2006

    REHBERLİK PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

  • Bachelor2004

    PSİKOLOJİ

    YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    CHILD MENTAL HEALTH

    -

  • 2018 GÜZ

    COUNSELING WITH CHILDREN

    -

  • 2018 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    ....

  • 2018 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

    -

  • 2018 GÜZ

    COUNSELLING

    -

Teaching History

  • 2015 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2016 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2017 GÜZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2016 YAZ

    PARENT EDUCATION

    -

  • 2016 BAHAR

    INDIVIDUAL DIFFERENCES&PSYCHOLOGICAL APPROACHES

    -

  • 2017 BAHAR

    INDIVIDUAL DIFFERENCES AND PSYCHOLOGICAL APPROACHES

    -

  • 2017 YAZ

    INDIVIDUAL INTELLIGENCE TESTS

    A

  • 2016 BAHAR

    CHILD PSYCHOLOGY AND MENTAL HEALTH

    -

  • 2017 BAHAR

    CHILD PSYCHOLOGY AND MENTAL HEALTH

    -

  • 2017 YAZ

    CHILD MENTAL HEALTH

    -

  • 2014 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2015 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2016 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2017 BAHAR

    MENTAL HEALTH OF CHILD

    -

  • 2017 GÜZ

    TRAINING DEVELOPPMENT TOOLS

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2016 GÜZ

    GENERAL PSYCHOLOGY I

  • 2016 BAHAR

    MATERIAL DEVELOPMENT

    Okul öncesi çocuklarının gelişim alanlarına uygun materyal tasarımı, vb. tasarlama, geliştirme ve değerlendirme becerisi kazanır

  • 2014 BAHAR

    PHYSICOLOGY

    ..

  • 2015 BAHAR

    PHYSICOLOGY

    ..

  • 2014 BAHAR

    PSYCHOLOGY

    --

  • 2015 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2016 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2017 GÜZ

    PSYCHOLOGY

    -

  • 2014 BAHAR

    PSYHOLOGY

    -

  • 2015 BAHAR

    PSYHOLOGY

    -

  • 2015 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

  • 2016 GÜZ

    INTRODUCTION TO PSYCHOLOGY

  • 2017 BAHAR

    COUNSELING

    -

  • 2016 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2017 BAHAR

    COUNSELLING

    -

  • 2015 GÜZ

    COUNSELLING

  • 2016 GÜZ

    COUNSELLING

  • 2017 GÜZ

    COUNSELLING

    -

  • 2014 YAZ

    COUNSELLING

  • 2015 YAZ

    COUNSELLING

  • 2016 YAZ

    COUNSELLING

    -

  • 2014 BAHAR

    GUIDANCE

    -

  • 2015 BAHAR

    GUIDANCE

    -

  • 2014 YAZ

    GUIDANCE

    -

  • 2015 YAZ

    GUIDANCE

  • 2015 YAZ

    GUIDANCE

    -

  • 2014 BAHAR

    Guidance

    -

  • 2017 GÜZ

    WASTE MATERIAL USE IN PRESCHOOL EDUCATION

    • Artık materyali kendi cümleleriyle tanımlayabilir • Artık materyal ile Atık materyal arasındaki farkı ayırt edebilir • Artık materyallerden ürün oluşturma sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilir • Artık materyallerin nasıl elde edileceğini ve çocuklara nasıl sunulması gerektiğini bilir • Artık materyallerden eğitici ürünler tasarlayarak oluşturur • Okul öncesi eğitimde araç-gereç yapmanın önemini kavrar, • Hazırlanan araç-gereçlerin çocukların gelişim alanlarına etkilerini açıklar, • Araç-gereçlerin yapım ve hazırlanması aşamasında dikkat edilmesi gereken noktaları açıklar, • Araç-gereçlerin kullanılması sırasında dikkat edilmesi gereken noktaları kavrar. • Okul öncesi eğitim için materyal tasarlama ilkelerini kavrar • Materyal geliştirme sürecindeki aşamaları kavrar • Materyallerin okul öncesi ortamında kullanılması için etkinlikler tasarlar • Geliştirilen materyallerin etkinliğini değerlendirme ölçütlerini kavrar • Öğrencilerin yaratıcılığı tanımlayabilmeleri, yaratıcılığı geliştiren ve engelleyen faktörleri açıklayabilmeleri, öğrencilerin kendi yaratıcılıklarını keşfetmeleri, geliştirmeleri ve etkinlik uygulamaları ile öğrendiklerini pekiştirir

  • 2015 GÜZ

    -

  • 2016 GÜZ

    -

  • 2014 BAHAR

    BASIC PSYCHOLOGY

    -

  • 2015 GÜZ

    BASIC PCYCHOLOGY

  • 2015 GÜZ

    BASIC PYCHOLOGY

  • 2016 GÜZ

    BASIC PYCHOLOGY

At My Office