Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master2007

    Genel Orta Öğretim Öğretmenliği

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor1999

    Kompozisyon - Orkestra Şefliği

    Hacettepe Ünversitesi / Ankara Devlet Konservatuvarı

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING I

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING III

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING V

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    ORCHESTRA/CHAMBER MUSIC (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    ANSAMBLE PLAYING III (STRINGS-WOODWINDS)

    -

Teaching History

  • 2017 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING II

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING III

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 GÜZ

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING V

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING V

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 BAHAR

    ANSAMBLE PLAYING IV (GUITAR-BAGLAMA-OUD)

    -

  • 2016 BAHAR

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING VI

    -

  • 2015 GÜZ

    ORCHESTRA/CHAMBER MUSIC (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 GÜZ

    ANSAMBLE PLAYING III (STRINGS-WOODWINDS)

    -

  • 2014 BAHAR

    ANSAMBLE PLAYING IV (GUITAR-BAGLAMA-OUD)

    -

  • 2015 BAHAR

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC II (STRING-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 GÜZ

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING V

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC II (STRING-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING VI

    -

  • 2016 GÜZ

    ORCHESTRA/CHAMBER MUSIC (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 BAHAR

    FORM IN MUSIC

    -

  • 2017 GÜZ

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC III (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING I

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC AND CONDUCTING (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme, Orkestra veya Oda Müziği grupları için bestelenmiş eserlerin partisyonlarını, inceleyebilme, yorumlayabilme ve yönetebilme becerilerini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    ANSAMBLE PLAYING II (STRINGS-WOODWINDS)

    Bu ders bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC II (STRING-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING II

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2014 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING IV

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING IV

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING IV

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 BAHAR

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC AND CONDUCTING (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme, Orkestra veya Oda Müziği grupları için bestelenmiş eserlerin partisyonlarını, inceleyebilme, yorumlayabilme ve yönetebilme becerilerini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 BAHAR

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC II (STRING-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING II

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING IV

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING I

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 GÜZ

    ANSAMBLE PLAYING III (STRINGS-WOODWINDS)

    -

  • 2015 BAHAR

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING VI

    -

  • 2017 BAHAR

    ANSAMBLE PLAYING IV (STRINGS-WOODWINDS)

    Bu ders bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2014 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING III

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING III

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 BAHAR

    FORM IN MUSIC

    -

  • 2017 GÜZ

    ORCHESTRA/CHAMBER MUSIC (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2014 BAHAR

    ANSAMBLE PLAYING II (STRINGS-WOODWINDS)

    Bu ders bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 GÜZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING III

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 GÜZ

    ANSAMBLE PLAYING I (STRINGS - WOODWINDS)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2014 BAHAR

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING II

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2016 GÜZ

    ORCHESTRA / CHAMBER MUSIC III (STRINGS-WIND)

    Bu ders Orkestra-Oda Müziği eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte ulusal ya da evrensel nitelikteki eserleri dönemsel özelliklerine göre ayırabilme, doğru seslerle ve zamanlamalarla öğrenebilme, tekrar edebilme, kuramsal ve uygulamalı olarak çözümleyebilme, enstrümanı ile seslendirebilme, bir şef yönetiminde veya şef yönetimi olmadan küçük veya büyük enstrüman topluluklarıyla uyum içinde çalabilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

At My Office