Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Müzik Eğitimi

    YDU

  • Master2005

    Müzik, Eğitim Bilimleri,Pedagoji

    İngiliz Kraliyet Müzik Koleji, YDU, AöA

  • Bachelor2003

    Müzik/Konservatuar

    İngiliz Kraliyet Müzik Konservatuarı & DAÜ

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT II (FLUTE)

    Bu derste Flüt’ün 1. Ve 2. Oktav aralığında bulunan seslerinin temiz ve entonasyona hakim bir şekilde çalınması, 2 diyez içeren majör ve minör dizilerin ton bilgisi farkındalığı kazandırılarak doğru dil-parmak senkronizasyonu ile çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların diyafram nefesi ile doğru çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların doğru dil tekniği kullanılarak çalınması “Moyse” egzersizleri ile “”ton’un güçlendirilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT V (FLUTE)

    -

Teaching History

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT VII (FLUTE)

    Öğrencinin çalgı üzerindeki kontrolünü, teknik ve müzikal olarak ulusal ve uluslararası orkestra, oda müziği gruplarında çalabilecek, solo dinletiler yapabilecek düzeye getirmek. Müzik alt disiplinlerinden de yararlanarak kendi çalışmaları ile başkalarının çalışmalarına eleştirel bakış açısı kazandırarak, kendini geliştirme ve yaşam boyu öğrenme kavramlarını içselleştirmesini,flüt çalma tekniği olarak üst seviyeye ulaşılmasını amaçlamaktadır

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT V (FLUTE)

    -

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT II (FLUTE)

    Bu derste Flüt’ün 1. Ve 2. Oktav aralığında bulunan seslerinin temiz ve entonasyona hakim bir şekilde çalınması, 2 diyez içeren majör ve minör dizilerin ton bilgisi farkındalığı kazandırılarak doğru dil-parmak senkronizasyonu ile çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların diyafram nefesi ile doğru çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların doğru dil tekniği kullanılarak çalınması “Moyse” egzersizleri ile “”ton’un güçlendirilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT I (FLUTE)

    -

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT VII (FLUTE)

    Öğrencinin çalgı üzerindeki kontrolünü, teknik ve müzikal olarak ulusal ve uluslararası orkestra, oda müziği gruplarında çalabilecek, solo dinletiler yapabilecek düzeye getirmek. Müzik alt disiplinlerinden de yararlanarak kendi çalışmaları ile başkalarının çalışmalarına eleştirel bakış açısı kazandırarak, kendini geliştirme ve yaşam boyu öğrenme kavramlarını içselleştirmesini,flüt çalma tekniği olarak üst seviyeye ulaşılmasını amaçlamaktadır

  • 2014 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT II (FLUTE)

    Bu derste Flüt’ün 1. Ve 2. Oktav aralığında bulunan seslerinin temiz ve entonasyona hakim bir şekilde çalınması, 2 diyez içeren majör ve minör dizilerin ton bilgisi farkındalığı kazandırılarak doğru dil-parmak senkronizasyonu ile çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların diyafram nefesi ile doğru çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların doğru dil tekniği kullanılarak çalınması “Moyse” egzersizleri ile “”ton’un güçlendirilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT II (FLUTE)

    Bu derste Flüt’ün 1. Ve 2. Oktav aralığında bulunan seslerinin temiz ve entonasyona hakim bir şekilde çalınması, 2 diyez içeren majör ve minör dizilerin ton bilgisi farkındalığı kazandırılarak doğru dil-parmak senkronizasyonu ile çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların diyafram nefesi ile doğru çalınması, Dizilerin, eserin, etüd ve diğer çalışmaların doğru dil tekniği kullanılarak çalınması “Moyse” egzersizleri ile “”ton’un güçlendirilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT INSTRUCTION (FLUTE)

    Öğrencinin çalgı üzerindeki kontrolünü, teknik ve müzikal olarak ulusal ve uluslararası orkestra, oda müziği gruplarında çalabilecek, solo dinletiler yapabilecek düzeye getirmek,Meslek hayatlarında flüt eğitimine başlayacak olan bireylere, flütü temel teknikleri ile öğretebilmek ve üst seviyelere çıkartabilmek, Kendi gelişiminin sürekliliğini sağlamaktır.

  • 2015 BAHAR

    FLUTE INSTRUCTION(MAJOR)

    Flüt çalmaya ilişkin temel bilgi ve becerileri geliştirmek, yeni bilgiler edinmek, evrensel boyuttaki flüt repertuarını tanımak,seslendirmek.

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT I (FLUTE)

    -

  • 2014 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT VI (FLUTE)

    Öğrencinin çalgı üzerindeki kontrolünü, teknik ve müzikal olarak ulusal ve uluslararası orkestra, oda müziği gruplarında çalabilecek, solo dinletiler yapabilecek düzeye getirmek. Müzik alt disiplinlerinden de yararlanarak kendi çalışmaları ile başkalarının çalışmalarına eleştirel bakış açısı kazandırarak, kendini geliştirme ve yaşam boyu öğrenme kavramlarını içselleştirmesini sağlamaktır

  • 2015 GÜZ

    FLUTE EDUCATION(MAJOR)

    Flüt çalmaya ilişkin temel bilgi ve becerileri geliştirmek, yeni bilgiler edinmek, evrensel boyuttaki flüt repertuarını tanımak,seslendirmek.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT V (FLUTE)

    -

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT I (FLUTE)

    -

  • 2015 BAHAR

    INDIVIDUAL INSTRUMENT VI

  • 2017 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT III (FLUTE)

    Bu derste Flüt Çalgısından temiz ses çıkartılması, diyafram nefesinin doğru kullanılması, müzikalitenin ses rengi ,dinamikler ve artikülasyonlar ile kazandırılması, müziği yorumlama becerisinin artırılıp geliştirilmesi, hız ve gürlük terimlerinin seslendirilen çalışmalarda uygulanabilmesi, dizilerin dil ve parmak gelişimini geliştirici yönde, doğru çalınabilmesi, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT I (FLUTE)

    -

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT I (FLUTE)

    -

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT V (FLUTE)

    -

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT IV (FLUTE)

    Flüt Çalgısından temiz ses çıkarabilme,, diyafram nefesini doğru kullanabilme, tek dil-çift dil-3 dil tekniklerinin uygulayabilme, karakteristik bir tona ulaşılabilme,farklı ses rengi çalabilme, legato, detache ve staccato tekniklerini kullanabilme, 3. Oktav sesleri doğru parmak pozisyonu ile çalabilme, 3. Oktav sesleri temiz çalabilme,3 diyez ve 3 bemole sahip dizi, arpej,etüd ve eserleri doğru seslendirebilme, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesini amaçlanmaktadır.

At My Office

Müzik Öğretmenliği Bölümü, Ofis No: 9 Eğitim Sarayı