Yarı zamanlı öğretim görevlisi
Girne Amerikan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Bölümü
Gözdem İLKAY, 1987 yılında Yeşilyurt, Kuzey Kıbrıs'ta doğdu. İlk müzik eğitimine yedi yaşında Yılmaz TANER' le başladı. 1998–1999 öğretim yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarına kabul edilerek Prof. Güherdal ÇAKIRSOY' un öğrencisi oldu. 2003 yılında “ 3. Geleneksel Antalya Piyano Günleri ” ne katıldı. 2004 yılında Doğu Akdeniz Üniversitesi’nin düzenlediği “2004 Uluslararası Beşparmak Piyano Yarışması”nda (Kategori B) birincilik ödülü kazandı. 2005 yılı Ekim ayında “3. Uluslararası Kuzey Kıbrıs Müzik Festivali”ne katılarak burada olumlu eleştiriler aldı. 2004 yılında Muhittin Dürrüoğlu, 2005 yılında Mehmet OKONŞAR, 2007 yılında Gülsin ONAY, Oxana YABLONSKAYA, 2008 yılında İdil BİRET, Özgür AYDIN, Emre ELİVAR ve Hacıbaba ADİLOĞLU, 2010 yılında Edith FISCHER’in vermiş olduğu master classlara aktif olarak katıldı. 2008 Nisan ayında “11. Uluslararası Genç Müzisyenler Klasik Müzik Yarışması”nda 18 – 22 yaş gurubunda ikincilik ödülü kazandı. 2008 Haziran ayında Pek İyi derece ile mezun oldu. 2009 yılı Kasım ayında “3.Kuzey Kıbrıs Lefke Uluslararası Sanat Festivali”ne katıldı. 2012 – 2013 öğretim yılından itibaren Doğu Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümünde “müziksel işitme ve okuma” ve “piyano” dersleri vermektedir. Halen piyano çalışmalarına bireysel olarak devam etmekte ve konserler vermektedir.
Girne Amerikan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Bölümü
Doğu Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı
K.K.T.C. Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı Genel Ortaöğretim Dairesi Lefkoşa Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Müzik Öğretmenliği
-
-
ORTA ÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ
ATATÜRK ÖĞRETMEN AKADEMİSİ
PİYANO ANA SANAT DALI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ANKARA DEVLET KONSERVATUVARI
-
-
-
-
-
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
• Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.
• Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.
• Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.
• Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.
• Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.
-
-
-
-
-
-
Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
-
-
-
-
-
-
-
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.
-
-