Work Experience

  • 2016 2015

    Yarı zamanlı öğretim görevlisi

    Girne Amerikan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Bölümü

  • Todate 2012

    Yarı zamanlı Öğretim Görevlisi

    Doğu Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Programı

  • 2009 2009

    Geçici Öğretmenlik

    K.K.T.C. Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı Genel Ortaöğretim Dairesi Lefkoşa Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Müzik Öğretmenliği

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master2009

    ORTA ÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ

    ATATÜRK ÖĞRETMEN AKADEMİSİ

  • Bachelor2008

    PİYANO ANA SANAT DALI

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ANKARA DEVLET KONSERVATUVARI

Honors, Awards and Grants

  • 2004
    “Uluslararası Beşparmak Piyano Yarışması” Doğu Akdeniz Üniversitesi, K.K.T.C.
    image
    Kategori B Birincilik Ödülü
  • 2008
    11. Uluslararası Genç Müzisyenler Klasik Müzik Yarışması, Edirne , Türkiye
    image
    18-22 Yaş İkincilik Ödülü

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2018 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2018 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2018 GÜZ

    PIANO VI

    -

  • 2018 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

Teaching History

  • 2016 GÜZ

    PIANO VI

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO V

    -

  • 2016 GÜZ

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO INSTRUCTION

    Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 BAHAR

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION

    Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2017 BAHAR

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

At My Office