Work Experience

  • 2017 2007

    Doç. Dr.

    YDÜ İletişim Fakültesi, Radyo, TV ve Sinema Bölüm Başkanı

Education & Training

  • Ph.D. 2005

    Sinema TV Ana Bilim Dalı

    Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü

  • Master1997

    Sinem TV Ana Bilim Dalı

    Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

  • Bachelor1995

    Sinema TV Ana Sanat Dalı

    Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

Honors, Awards and Grants

  • 2015
    Çanakkale Dışında Vurdular Beni, Kısa Film, Center of Excellence desteği ile, Yapımcı - Danışman, Gösterim 1. Uluslararası Çanakkale Film Festivali- 2105 Kasım
    image
    Gökalp Yamen'in Yönetmenliğini yaptığı filmin danışmanlığı ve yapımcılığı üstenilmiştir.
  • 2014
    Özel Gösterim
    image
    Ahde Vefa - Umut Yolu Erenköy (The Way Of Hope) - 2014 .... Belgesel 9. Datça Altın Badem Sinema ve Kültür Festivali, 4. Datça Ulusal Belgesel Film Yarışması, Özel Gösterim. 2014
  • 2013
    Güney Aşkı - Kısa Film - 4.Uluslararası Lions Film Yarışması, En İyi Görüntü Yönetmeni
    image
    Danışman
  • 2016
    Çanakkale Dışında Vurdular Beni, Kısa Film, Center of Excellence desteği ile, Yapımcı - Danışman,
    image
    2. Altın Baklava Kısa Film Yarışması, Gaziantep Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Özel Juri Ödülü, Yönetmen Gökalp Yamen, Mayıs 2016.
  • 2014
    Ahde Vefa - Erenköy Belgeseli
    image
    Datça Altın Salkım Film Festivali Özel Gösterim, 1. Altın Ada Uluslarası Film Festivali (Magusa, Lefkoşa, Girne) Özel Gösterim 1. Uluslararası Aile Filimleri Festivali, Kıbrıs Filmleri Seçkisi Toplu Gösterim
  • 2013
    Bisiklet -Kısa Film- Yönetmen Fatih Yılmaz Los Angeles Türk Film Festivali, Kısa Film Yarışması, Katılım. 2013
    image
    Bisiklet Kısa Film Danışman
  • 2014
    Ahde Vefa - Umut Yolu Erenköy Belgesel Film Gösterimi, 1. Altın Ada Uluslararası Film Festivali, Gösterim. Mağusa, Lefkoşa, Girne Lemar Sinemaları, 2014
    image
    1. Altın Ada Film Gösterimi, Belgesel Film Gösterimi
  • 2015
    hde Vefa Umut Yolu Erenköy Belgeseli, Kıbrıs Türk Kültür Derneği İzmir Şubesi’nde gösterimi gerçekleştirildi.
    image
    hde Vefa Umut Yolu Erenköy Belgeseli, Kıbrıs Türk Kültür Derneği İzmir Şubesi’nde gösterimi gerçekleştirildi.
  • 2011
    Bisiklet - 2011 .... Yönetmen Fatih Yılmaz Frankfurt Türk Film Festivali, Gösterim. 2013
    image
    Bisiklet Kısa Film- Danışman
  • 2014
    Postal (Kısa Filim; Yapımcı- Danışman)
    image
    7. Uluslararası Lions Filim Festivali En İyi Yönetmen Ödülü (Yönetmen: Gökalp Yamen)
  • 2015
    Ahde Vefa - Umut Yolu Erenköy (Belgesel Filim) Özel Gösterim - Ankara
    image
    Ahde Vefa - Umut Yolu Erenköy (Belgesel Filim) Özel Gösterim - TC. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığ Tarafından düzenlenen I. Uluslararası Aile Filmleri Festiavi, Mayıs 2015 ,Ankara

Research Projects

  • image

    Miss Bedia

    A documentary about the first female journalist in Cyprus.

  • image

    Çanakkale Dışında Vurdular Beni

    Some of Turkish soldiers who were captured in Çanakkale, taken to the Cyprus. This short film dedicated to soldiers who were captured in Cyprus.

  • image

    Ahde Vefa - Umut Yolu Erenköy

    A documentary on Erenköy

Filter by type:

Sort by year:

http://scholar.google.com/scholar?cluster=10620302725603198086&hl=en&oi=scholarr

General Publication TELEVÄ°ZYON HABERCÄ°LÄ°ÄzÄ°NDE ETÄ°K: KKTCDE TELEVÄ°ZYON HABERCÄ°LÄ°ÄzÄ°NÄ°N ETÄ°K ANLAYIÅzI ÃœZERÄ°NE BÄ°R Ä°NCELEME, 2016

Abstract


Özet

http://www.academia.edu/download/38685056/turkel_esra_fevzikasap.pdf

General Publication TÜRK SİNEMASI’NDA KORKU: 2000 SONRASI TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA DİNSEL MOTİFLER ÜZERİNE BİR İNCELEME VE YARATIM SORUNLARI HORROR IN TURKISH CINEMA: A REVIEW RELIGIOUS MOTIFS AND VISSUAL AFFECTS IN TURKISH HORROR MOVIE AFTER 2000, 2016

Abstract


Özet

http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=13079581&AN=116210229&h=hgfyj2BF6uYDdmOuc4T0dl9CTCSNEUzx5Hvv7r58hn3OYZNVIQrl%2F5WTRiaqP6rP1qVI%2BsYaLCcBKn6MrO6xVA%3D%3D&crl=c

General Publication Ä°RAN SÄ°NEMASININ GELÄ°ÅzÄ°MÄ° VE Ä°RAN SÄ°NEMASINDA ABBAS KÄ°YARÃœSTEMÄ° ÃœZERÄ°NE BÄ°R Ä°NCELEME., 2016

Abstract


Özet

http://www.sosyalarastirmalar.com/cilt7/sayi34_pdf/8isletme_iktisat_iletisim_kamu/apak_kubilayhasan_vd.pdf

General Publication TÃœRK TELEV ZYONLARINDAK GIDA REKLAMLARINDA KADIN VE ERKEK MGES ÃœZER NE BR NCELEME THE STUDY ON IMAGE OF WOMAN AND MAN IN NUTRIMENT ADVERSTISEMENTS IN TURK TVS, 2016

Abstract


Özet

http://www.ejer.com.tr/index.php?git=22&kategori=97&makale=825

General Publication Evaluation of Measuring the Effects of Graphic Images Presentation in Visual Media to Secondary School Students in TRNC, 2016

Abstract


Özet

http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=13079581&AN=102573769&h=xkm%2FkH2uApiDuNZ5wZMZBR3nWGmt2ks9gG19Ww8lYI54Zdq2G%2B56AWh1yxsLNl%2B56Uy0xzjMgbZSSHD6koP6mw%3D%3D&crl=c

General Publication Ä°NTERNET YAYINCILIÄzINDA ETÄ°K YAKLAÅzIMLAR: ÖZEL HAYATIN GÄ°ZLÄ°LÄ°ÄzÄ°., 2016

Abstract


Özet

http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=13079581&AN=116240636&h=vTgSvO%2Bs7h4Z3ly4HAZ%2F3%2B3WXQYILQZQP9y1tQVFt1AjLdLUqsEzlpCgad728tDi%2Bbu6LfuOaZcURaOsHM89sQ%3D%3D&crl=c

General Publication BAÄzIMSIZ SÄ°NEMACILAR İÇERÄ°SÄ°NDE REHA ERDEM SÄ°NEMASINA BAKIÅz., 2016

Abstract


Özet

Evaluation of Measuring the Effects of Graphic Images Presentation in Visual Media to Secondary School Students in TRNC

Original Article EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, Volume *, Issue -, 2012, Pages -

Abstract

-


Özet

-

İNTERNET YAYINCILIĞINDA ETİK YAKLAŞIMLAR: ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Original Article Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Volume 8, Issue 37, 2014, Pages 964-970

Abstract

As its character, Internet Newspaper has become one of the fastest information sharing portal in the world which makes it more important than everything. Not only Internet Newspapers, but also Social Media tools let people to write a story about whatever they wanted which lead information to get dangerous. Internet Pages which can be created by such small prices, led people share junk information, is getting dangerous day by day. According to the research that has been made in Turkish Republic of Northern Cyprus, there are 48 Internet Web Pages in TRNC now. Most of those 48 Internet Web Pages has no copyright pages at all which shows the danger we have. Social Media tools, make people loose their privacy limits, to intervene in private life will always have a high potential. These interventions are the starting point for the many non-ethical behavior.


Özet

İnternet Gazeteciliği, karakteri itibariyle, dünyanın neredeyse en hızlı bilgi aktarımı yapıldığı alan olması bakımından çok önemli bir yere sahiptir. Sadece gazetecilerin değil, internet kullancılarının da haber yazma şansına sahip olduğu bir ortam olarak Sosyal Medya, her geçen gün de tehlikenin arttığı bir ortam olma yolundadır. Çok ucuz fiyatlarla yaratılan internet sayfaları, arzu edilen bilginin aktarılması bakımından ve dolaylı olarak da bilginin kirletilmesi açısından her geçen gün daha büyük bir tehlike yaratmaya devam ediyor. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde yapılan bir araştırmaya göre 48 Haber Sitesi'nin varlığından söz edilebiliyor. Bu haber sitelerinin birçoğunun künyesinin dahi bulunmaması, tehlikenin boyutlarını gözler önüne sermektedir. Sosyal Medya araçları, bireylerin mahremiyet sınırlarını kaldıran, bireyler ile ilgili kişisel içeriklerin oluşturulduğu ve paylaşıldığı bir alan olduğundan kaynaklı olarak, özel yaşama müdahale edilebilmesi her zaman yüksek potansiyele sahip olacaktır. Bu müdahaleler birçok etik dışı davranışın da çıkış noktası olmaktadır.

TÜRK SİNEMASI’NDA KORKU: 2000 SONRASI TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA DİNSEL MOTİFLER ÜZERİNE BİR İNCELEME VE YARATIM SORUNLARI

Original Article Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Volume 7, Issue 32, 2014, Pages 711-721

Abstract

Since the invetion of the cinematograph cinema enter the human life. Cinema has been seen as a entertainment. Cinema presented in a harmony of visual and sound effects and it attracted people. After the industrialization the genre niton come out in the cinema. The genre of horror is the most coveted in the cinema. The horror cinema not affected by the economic crisis and cheaper. Turkey experiments horror cinema too. In the 1970’s Turkish horror films was a copy of western ones in visualy and subject. However, we see Turkish Horror film’s own tales in 2000’s. But these films were lack of visual and tales were similar as western ones. In this context, we examined Turkish horror cinema with examples of showing horror flicks and created issues which increased after 2000’s.


Özet

Sinematografın icadından bu yana sinemanın insan yaşantısına girmesiyle birlikte sinema bir eğlence aracı olarak görülmüştür. Görsel ve ses efektlerinin bir harmoni içinde sunulması insanların cazibesini çekmiştir. Sanayileşmeyle birlikte ise sinemada tür kavramı ortaya çıkmıştır. Sinemada tür olarak korku ise en çok ilgi gören türü oluşturur. Ekonomik krizlerden etkilenmeyen, istendiğinde çok ucuza mal edilen filmler olarak nitelenen korku sinemasının Türkiye’de de denemeleri yapılmıştır. 1970’li yıllardaki korku filmleri konu ve görsellik bakımında batı örneklerinin birebir kopyası olsa da 2000’li yıllara gelindiğinde kendi öz hikayelerinden ancak batı benzeri ve görsellikten yoksun film çeşitleri karşımıza çıkmıştır. Bu bağlamda 2000’li yıllardan sonra Türkiye’de artış gösteren korku sinemasından örneklerle Türk korku sinemasında yaratım sorunları incelenmiştir.

TÜRK TELEVİZYONLARINDAKİ GIDA REKLAMLARINDA KADIN VE ERKEK İMGESİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Original Article Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Volume 7, Issue 34, 2014, Pages 814-832

Abstract

Advertisement that is one of the base components of marketing is also one of the tools that are very important for brand managers in developing a brand personality. For this reason, a very big part of the marketing communication efforts is aimed at developing brand personalities through advertisements. In face of continuously growing competition and changing consumer preferences, advertisements becomes one of the marketing communication components for enterprises and it provides appealing opportunities to enterprises which aim to reach target markets quickly and effectively. Companies track the target customer behaviours in market. Companies which trade in food industry uses the image of ladies and boys with the sexuality object. The aim of this study, analyzing the state of spiritual,individual and sociological effects in terms of sexuality to target audiencein food advertisements.


Özet

Pazarlama iletişiminin ana unsurlarından biri olan reklamlar aynı zamanda marka yöneticileri için marka kişiliği geliştirilmesinde en büyük role sahip araçlardandır. Bu nedenle pazarlama iletişimi çabalarının büyük bir kısmı reklamlar aracılığıyla marka kişiliği geliştirmeye yönelik olmaktadır Sürekli artan rekabet ve değişen tüketici tercihleri karşısında hedef pazarlarına daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaşmak isteyen işletmeler için reklam, pazarlama iletişimi unsurlarından biri haline gelmiştir. Reklam uygulamaları için işletmeler, hedef müşterilerinin davranışlarını takip etmektedirler. Gıda sektöründe faaliyet gösteren işletmeler son dönemlerde kadın erkek imgesini cinsellik temalı olarak kullanarak hedefe ulaşmaya çalışmaktadırlar. Çalışmanın amacı, gıda reklamlarında kullanılan cinsel objelerin hedef kitlede yarattığı ruhsal, bireysel duyguların ve sosyolojik durumun cinsiyet açısından çözümlenmesidir.

İRAN SİNEMASI’NIN GELİŞİMİ VE İRAN SİNEMASINDA ABBAS KİYARÜSTEMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Original Article uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Volume 8, Issue 41, 2015, Pages 1419-1427

Abstract

This research, in general aspect, referes to the evolution of Iran Cinema in the years between 1925 – 2007. For 82 years Iran Cinema unaviodably effected from all kind of politic changings in the country and due to this it is a visual evidence of social and politic evolutions. The success of the Iran Cinema documented with many international film festivals. After the Islamic Revolution in 1979, Iran Cinema improved a distinctive style and maintained producing various superior quality movies, exclusively in 1990’s it kept rising. This research specificly focuses on director Abbas Kiarostami’s contrubutions, who took a major role in evolution of Iran Cinema, of leading the country cinema to universal dimension. Foremost Abbas Kiarostami and other superior qualified directors such as Mohsen Makhmalbaf, Majid Majidi, Jafar Panahi developed a strong Iran Cinema identity and won many awards, attracted attentions in international arenas. Since 1960’s the directors that we previously mentioned, produced important movies which are obtained country cinema’s exceptional position in the world cinema history. Director Abbas Kiarostami is the pioneer of these directors. With this research; we put forth social and universal arguments as a visual evidence of the Iran Cinema via forenamed director’s movies.


Özet

Öz Bu çalışmanın genelinde İran Sineması’nın 1925-2007 yılları arasında göstermiş olduğu gelişime değinilmektedir. 82 yıl boyunca İran Sineması ülkede yaşanan her türlü siyasal değişimden kaçınılmaz olarak etkilenmiş ve buna bağlı olarak İran’da yaşanan toplumsal ve politik gelişimlere görsel anlamda tanıklık etmiştir. İran Sineması’nın başarısı birçok uluslararası film festivali ile de belgelenmiştir. İran Sineması, 1979'daki İslam Devrimi'nden sonra kendine has anlatım üslubunu geliştirerek birçok nitelikli eser vermeyi sürdürmüş, özellikle 1990'larda büyük yükseliş kaydetmiştir. Bu çalışmanın özelinde ise; İran Sineması’nın bu değişiminde önemli yer işgal eden İranlı yönetmen Abbas Kiyarüstemi’nin ülke sinemasının evrensele ulaşmasında yaptığı katkıları sergilemektir. Abbas Kiyarüstemi başta olmak üzere, Muhsin Makhmalbaf, Mecid Mecidi, Cafer Panahi gibi birçok nitelikli sinemacının eserleriyle ülke sineması, hem sağlam bir kimlik oluştumuş hem de uluslararası arenada ödüller kazanarak İran Sineması’ndan ve İranlı yönetmenlerden bahsedilmesini sağlamıştır. 1960'lardan itibaren adı geçen yönetmenler ülke sinemasının dünya sinema tarihinde yer almasını sağlayan önemli filmler üretmişlerdir. Yönetmen Abbas Kiyarustemi bu yönetmenlerin başında gelmektedir. Bu çalışma ile; adı geçen yönetmenin filmleri üzeriden İran Sineması’nın toplumsala, evrensel argümanlar ile görsel tanıklığı ortaya konulmaktadır.

BAĞIMSIZ SİNEMACILAR İÇERİSİNDE REHA ERDEM SİNEMASINA BAKIŞ

Original Article Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Volume Cilt 9, Issue 43, 2016, Pages 1661 -1668

Abstract

In this research; under the scope of arrival of cinema fact to Turkey and its development; we tried to survey Reha Erdem’s cinema and approached to it from editing, visuality and sound aspects. Erdem who is stabile in his story telling style and also searching new meaning fields in his every movie, with A Ay (1988) compered to the period’s conditions he displays different narrative style. With Kaç Para Kaç (1999), Korkuyorum Anne (2004) and Beş Vakit (2006) he tells the stories of childeren who were left alone into their world and suffering while they are growing up. In these movies, director deals with visuality and sound elements in different effective aspects. In Reha Erdem’s cinema, story does not comes to foreground, but it’s the movie’s editing. While he edits his movie, music helps to him, however this assistance is not like American movies which are lining up like a wagon at the background. On contrary, he uses sound line in the scene to strengthen the meaning of the movie.


Özet

Bu çalışmada, sinema olgusunun Türkiye’ye gelişi ve gelişim süreci kapsamında Reha Erdem sinemasına genel bir bakış yaparak; kurgu, görsellik ve ses açısından yönetmenin sineması ele alınmaya çalışılmıştır. Her filmde üslûbunda istikrarlı ama bir yandan da filmlerinde yeni anlam alanları arayan Erdem, A Ay (1988) ile dönem koşullarına göre farklı anlatım sergilemiştir. "Kaç Para Kaç", "Korkuyorum Anne" ve "Beş Vakit" ile ise kendi dünyalarında yalnız bırakılmış çocukların büyüme sancılarını işlemiştir. Bu filmleri gerek görüntü gerek ses öğeleri açısından bambaşka bir etkileyicilikle ele almıştır. Reha Erdem sinemasında hikâye yerine daha fazla ön plana çıkan şey filmin kurgusudur. Kurguyu yaparken de müzik buna yardımcı oluyor ama Amerikan filmlerindeki gibi fon müziği şeklinde birbirinin arkasına sıralanan vagonlar gibi değil. Aksine sahne içerisinde filmin anlamını kuvvetlendirecek, ses bandının içinde olacak şekilde kullanıyor.

Currrent Teaching

  • 2019 YAZ

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

Teaching History

  • 2018 BAHAR

    DOCUMENTARY FILM

  • 2016 BAHAR

    DOCUMENTARY FILM

  • 2019 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

  • 2014 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2015 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2016 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2017 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2018 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2019 BAHAR

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2015 GÜZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2016 GÜZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2017 GÜZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2019 GÜZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2014 YAZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2015 YAZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2016 YAZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2018 YAZ

    DEPARTMENT PROJECT

    ----

  • 2014 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2015 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2017 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2014 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2015 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2016 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2017 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

  • 2017 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2018 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

  • 2018 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2019 BAHAR

    MODERN TURKISH CINEMA

    -

  • 2014 BAHAR

    GLOBAL CINEMA II

    --

  • 2018 BAHAR

    FILM CRITICISM ANALYSIS

  • 2019 BAHAR

    FILM CRITICISM ANALYSIS

  • 2014 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2015 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2016 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2017 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2018 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2019 BAHAR

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2018 YAZ

    FILM, CRITICISIM, ANALYSIS

    -

  • 2015 GÜZ

    IN-SERVICE TRAINING I

    -

  • 2014 BAHAR

    IN-SERVICE TRAINING II

    -

  • 2019 GÜZ

    -

    -

  • 2019 BAHAR

    MEDIA AND EDUCATION

    -

  • 2019 GÜZ

    MEDIA AND EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    INTRODUCTION TO RADIO & TV

    yok

  • 2017 BAHAR

    SEMINAR

    -

  • 2018 BAHAR

    SEMINAR

    -

  • 2017 GÜZ

    SEMINAR

    -

  • 2015 BAHAR

    Aesthetics of Cinema

    -

  • 2016 BAHAR

    Aesthetics of Cinema

    -

  • 2017 BAHAR

    Aesthetics of Cinema

    -

  • 2014 BAHAR

    ETHICS IN CINEMA

  • 2014 BAHAR

    SINEMA ESTETIGI

  • 2015 BAHAR

    SINEMA ESTETIGI

  • 2017 BAHAR

    THEORIES OF SINEMA

    -

  • 2017 GÜZ

    THEORIES OF SINEMA

    -

  • 2018 BAHAR

    CRTITICAL APPROACH IN TV & CINEMA

    -

  • 2019 BAHAR

    CRTITICAL APPROACH IN TV & CINEMA

    -

  • 2016 GÜZ

    SINEMA VE TV'DE ELEŞTIREL YAKLAŞIM

  • 2015 GÜZ

    TELEVİZYON YAYINLARDA ETİK

  • 2016 GÜZ

    TELEVİZYON YAYINLARDA ETİK

  • 2017 GÜZ

    TELEVİZYON YAYINLARDA ETİK

  • 2018 GÜZ

    TELEVİZYON YAYINLARDA ETİK

  • 2016 GÜZ

    ETHICS IN TELEVISION BROADCASTING

  • 2017 BAHAR

    BASIC CINEMA THEORIES

  • 2016 BAHAR

    THESIS

    _

  • 2018 GÜZ

    THESIS

    _

  • 2018 BAHAR

    THESİS

    -

  • 2015 BAHAR

    TEZ CALISMASI

  • 2015 GÜZ

    TURKISH CINEMA

  • 2015 GÜZ

    TURKISH CINEMA

    -

  • 2016 GÜZ

    TURKISH CINEMA

  • 2016 GÜZ

    TURKISH CINEMA

    -

  • 2017 GÜZ

    TURKISH CINEMA

  • 2018 GÜZ

    TURKISH CINEMA

  • 2019 GÜZ

    TURKISH CINEMA

  • 2019 GÜZ

    STUDIES ON TURKISH CINEMA

    -

  • 2018 GÜZ

    APPLIED TV STUDIES

    Bu ders, RTC 201, RTC 205 ve diğer meslek derslerinde öğrenilen konuları ve kazanılan becerileri uygulamalarla ileri düzeye taşımayı amaçlamaktadır.

  • 2018 GÜZ

    APPLIED TV STUDIES

    Görsel İletişim Bölümü öğrencilerine, ilerde gerçekleştirebilecekleri animasyon filmleri veya video yapımları için görüntü dili ile ilgili bilgiler vermek. Canlı unsurlarla örnek olayların çekimlerini gerçekleştirmek.

  • 2018 GÜZ

    CAMPUS LIFE

  • 2018 GÜZ

    CAMPUS LIFE

  • 2018 GÜZ

    CAMPUS LIFE

    -

  • 2019 GÜZ

    UNIVERSITY LIFE

  • 2018 BAHAR

    CAMPUS LİFE II

  • 2019 BAHAR

    CAMPUS LİFE II

At My Office

0392 223 64 64 (245)