Work Experience

  • 2009 2007

    Denetleme, Değerlendirme ve Yönlendirme Kurulu Başkanı

    Milli Eğitim Bakanlığı, Teftiş Dairesi

  • 2005 1992

    Elektronik ve Bilgisayar Müfettişi

    Milli Eğitim Bakanlığı, Teftiş Dairesi

  • 1992 1987

    Atelye Şefi

    Dr.Fazıl Küçük Endüstri Meslek Lisesi, Elektronik Bölümü

  • 1987 1977

    Öğretmen

    Dr.Fazıl Küçük Endüstri Meslek Lisesi, Elektronik Bölümü

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2011

    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor1977

    Elektrik & Elektronik Bölümü, Elektrik Mühendisliği (Zayıf Akım)

    Karadeniz Teknik Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 1995
    TÜBİTAK Teşekkür Belgesi
    image
    TÜBİTAK' ın Bilgisayar Olimpiyatlarına KKTC' den Bilgisayar alanında dereceye giren (T.C. Üçüncülüğü) öğrenci hazırladığı için teşekkür belgesi. • TUBITAK Computer Olympiad, Certificate of Appreciation for preparing a student from Turkish Republic of Northern Cyprus winning the Computer field (TR third place) degree in 1995.

Research Projects

  • image

    The Cyprus Bi-comunal Computer Education Training Program

    The Cyprus Bi-comunal Computer Education Training Program”, University of Connecticut, IPSI, U.S.A. 1 July-13 August 1994

  • image

    project

    desc

Filter by type:

Sort by year:

Windows’da Türkçe Kelime-işlem ve Özel Karakter Seti Yaratılması

Conference Paper Eğitimde Bilgisayar Kullanımı Sempozyumu, Yakın Doğu Üniversitesi, Issue Lefkoşa, KKTC, 1993

Abstract

Creating a Turkish letter character set with additional special characters for Turkish word processing for Windows OS.


Özet

Windows işletim sisteminde Türkçe kelime işlem için karakter seti üretilmesi ve özel karakter seti yaratılması

Recent position, problems and the future of TRNC’s IT Education

Conference Paper Near East University Conference, Issue Nicosia, Cyprus, 2004

Abstract

Conference presentation on "Recent position, problems and the future of TRNC’s IT Education" at Near East University, Cyprus


Özet

Yakın Doğu Üniversitesi Eğitim Fakültesince Mayıs 2004' de organize edilen konferansta sunulan, "KKTC'de Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri eğitiminde son durum, problemler ve gelecek" başlıklı konferans sunumu

KKTC İlköğretim Okullarında Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Conference Paper 5. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 21-23 Eylül 2005 Sakarya, Türkiye, 2005

Abstract

Computer and information technology use in TRNC primary schools


Özet

KKTC İlköğretim Okullarında Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri Kullanımı

The Evaluation of the Competency Perception of Inspectors In Using New Instructional Technology

Conference Paper WCETR-2011, Girne KKTC, 2011

Abstract

The Evaluation of the Competency Perception of Inspectors In Using New Instructional Technology


Özet

KKTC denetmenlerinin, yeni öğretim teknolojilerini kullanma konusundaki yeterlik algılarının değerlendirilmesi

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042811026012

General Publication The evaluation of the competency perception of inspectors in using new instructional technology, 2016

Abstract


Özet

http://sproc.org/archives/index.php/ijlt/article/viewArticle/526

General Publication Evaluating teacher competencies in using new instructional technologies, 2016

Abstract


Özet

http://scholar.google.com/scholar?cluster=704623083593400730&hl=en&oi=scholarr

General Publication Routing Problems in Computer Networks, 2016

Abstract


Özet

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042810009997

General Publication Secondary Education Teachers’ training needs towards web based collaborative learning in TRNC, 2016

Abstract


Özet

Secondary Education Teachers' training needs towards web based collaborative learning in TRNC

Original Article Procedia Social and Behavioral Sciences, Issue 2, 2010, Pages 5870–5874

Abstract

Secondary Education Teachers' training needs towards web based collaborative learning in TRNC


Özet

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetindeki ortaeğitim öğretmenlerinin, Web temelli işbirlikli öğrenme konusundaki eğitim ihtiyaçlarının araştırılması

The evaluation of the competency perception of inspectors in using new instructional technology

Original Article Procedia - Social and Behavioral Sciences, Issue 28, 2011, Pages 882-888

Abstract

The evaluation of the competency perception of inspectors in using new instructional technology


Özet

Denetmenlerin, yeni öğretim teknolojilerini kullanım yeterlikleri algılarının araştırılması

Evaluating teacher competencies in using new instructional technologies

Original Article International Journal of Learning and Teaching, Volume 4, Issue 1, 2012

Abstract

Research article on evaluating teacher competencies in using new instructional technologies


Özet

Öğretmenlerin, yeni öğretim teknolojilerini kullanma konusundaki yeterlik algılarını tespit ve değerlendirmeye yönelik olarak gerçekleştirilmiş bir araştırma makalesi.

Comparing ICT Oriented PhD Research in Turkey With Recent ICT Research Trends

Original Article Procedia Computer Science, Volume Volume, Issue 102, 2016, Pages 90-97

Abstract

This article tries to compare the ICT oriented PhD level research trends in the universities of Turkey with the recent ICT related research trends of the world. This comparison, may help the researchers & dept.heads involved working in Turkish universities to benefit from the rest of the world and to be able to contribute more towards up-to-date expectations.


Özet

Bu araştırma makalesinde, Türkiye üniversitelerde Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri ile ilgili yapılan doktora tez çalışmalarının, dünyada, günümüzdeki benzer alandaki araştırma trendleri ile bir karşılaştırması yapılmaya çalışılmıştır. Araştırmanın, Türkiye ve KKTC'deki üniversitelerde, bundan sonraki çalışmalarda ICT ve bilgi teknolojileri alanındaki yeniliklerin ve gelişmenin daha çok dikkate alınarak geliştirilmesine katkı sağlayacağı düşünülmektedir.

Currrent Teaching

Teaching History

  • 2015 GÜZ

    PRACTICUM

  • 2017 BAHAR

    TEACHING PRACTICES I

    -

  • 2016 GÜZ

    EXPERIENCING SCHOOL

  • 2016 BAHAR

    EXPERIENCING SCHOOL

    -

  • 2016 GÜZ

    SCHOOL EXPERIENCE

  • 2015 BAHAR

  • 2016 BAHAR

    TEACHING PRATICE

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak.

  • 2016 GÜZ

    SCHOOL EXPERIENCE-II

    -

  • 2015 BAHAR

    TEACHING PRACTICE

    a

  • 2015 BAHAR

    TEACHING PRACTICUM

  • 2016 BAHAR

    PRACTICUM

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak

  • 2016 BAHAR

    TEACHING PRACTICES I

    -

  • 2016 GÜZ

    BILGISAYAR I

    Günümüzde bilgisayar teknolojisine olan gereksinim nedeni ile zaman, düzen ve kolaylıklardan yararlanılmasını sağlamak.

  • 2017 GÜZ

    EXPERIENCING SCHOOL

    -

  • 2017 BAHAR

    PRACTICUM

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak

  • 2015 BAHAR

    TEACHING PRACTICUM

  • 2017 BAHAR

    TEACHING PRATICE

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak.

  • 2015 GÜZ

    TEACHING PRATICE

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak.

  • 2015 GÜZ

    SCHOOL EXPERIENCE-II

    -

  • 2014 BAHAR

    Teaching Practice

  • 2015 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE

  • 2015 GÜZ

    SCHOOL EXPERIENCE

  • 2016 GÜZ

    EXPERIENCING SCHOOL

  • 2016 GÜZ

    COMPUTER I

    Günümüzde bilgisayar teknolojisine olan gereksinim nedeni ile zaman, düzen ve kolaylıklardan yararlanılmasını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    COMPUTER I

  • 2015 BAHAR

    Teaching Practice

  • 2017 GÜZ

    PRACTICUM

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak

  • 2015 GÜZ

    PRACTICUM

    Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak

  • 2015 GÜZ

    TEACHING PRACTICUM

At My Office

Pazartesi : 13:45-14:50 Çarşamba: 17:30-18:30