Work Experience

  • Halen 2013

    Bölüm Başkanı

    Yakın Doğu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü - Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı

  • Halen 2010

    Müzik Öğretim Görevlisi

    Atatürk Öğretmen Akademisi, Sınıf Öğretmenliği - Okul Öncesi

  • 2013 2009

    Öğretim Görevlisi

    Doğu Akdeniz Üniversitesi, Müzik Öğretmenliği Programı

  • 2007 2005

    Keman, viyola, orkestra öğretmeni

    The English School, Music

  • 2004 2002

    Keman Öğretmeni

    Özel Kadıköy Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Müzik

  • 2003 2002

    Müzik Öğretmeni

    Sabancı Üniversitesi, Okul Öncesi Eğitim Merkezi

  • ,

Education & Training

  • Ph.D. 2007

    Müzik Öğretmenliği

    Marmara Üniversitesi

  • Master2002

    Müzik Öğretmenliği

    Marmara Üniversitesi

  • Bachelor1999

    Müzik Eğitimi / Çalgı Eğitimi ABD

    Gazi Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 1995
    Değirmenlik Belediyesi Halk Dansları Topluluğu Onur Belgesi
    image
    Değirmenlik Belediyesi Halk Dansları Topluluğu'na Göstermiş Olduğunuz Üstün Hizmet ve Katkılarınızdan Dolayı Teşekkür Eder, Başarılarınızın Devamını Dileriz.
  • 2002
    Apple Hill Center for Chamber Music Scholarship Award
    image
    The Apple Hill Playing for Peace Scholarship Awards are presented for the purpose of using Chamber Music study and concerts..

Research Projects

  • image

    Uniting Through Traditional Music

    Uniting Through Traditional Music (UTTM) is a project which has been conducted by Dr Panikos Giorgoudes, an ethnomusicologist, in the laboratory of the Cyprus Music Network with members of the Cyprus Musicological Society. Its aim is to unite those interested in Cypriot music regardless of ethnicity. The combination of Cypriot songs and the estabCommon archive is the result of systematic and methodological research and analysis using the ethnomusicological approach.

    Uniting Through Traditional Music (UTTM) is a project, in the laboratory of the Cyprus Music Network with members of the Cyprus Musicological Society. Its aim is to unite those interested in Cypriot music regardless of ethnicity. The combination of Cypriot songs and the establishment of a common archive is the result of systematic and methodological research and analysis using the ethnomusicological approach.

Filter by type:

Sort by year:

KKTC Milli Eğitim Bakanlığı Müzik Eğitimi Öğretmen El Kitabı

Book Chapter KKTC MEB, Volume 1, Issue 1, 2009, Pages 199-218

Abstract

In conclusion, in order to bring North Cyprus music education to contemporary level, primary and secondary school music education curriculum has been reviewed and improved. Therefore, Music Education Teacher Handbook has been prepared to lead the music teachers


Özet

Sonuçta ilk ve ortaöğretimde bu güne kadar çağdaş müzik eğitimi amaçlarına uygun verilemeyen müzik eğitiminin yeniden gözden geçirilerek çağdaş bir düzeye çıkarılmasını öngören bir müzik programı geliştirilmiş ve öğretmenlere rehberlik etmesi içn Müzik Eğitimi Öğretmen El Kitabı Hazırlanmıştır.

KKTC ve TC Müzik Eğitimi Sorunlarına Karşılaştırmalı Bir Bakış

Conference Paper Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yayınları No 131, Volume 1, Issue 1, 2009, Pages 68-81

Abstract

The educational system in TRNC has been developed by looking at Turkey's educational system since 1974; therefore, both systems resemble each other. In addition to the problems in primary and secondary education in Turkey, TRNC has unique set of educational problems. This research investigates the music education in primary, secondary and higher education in TRNC, the student profile, the qualifications of music teachers etc. are qualitatively investigated and compared to Turkeys educational system.


Özet

KKTC eğitim sistemi özellikle 1974 Barış Harekatı'ndan günümüze kadar geçen zaman içerisinde TC eğitim sistemi örnek alınarak geliştirilmiştir. Bu nedenle KKTC ilk orta ve yüksek öğreniminde Türk eğitim sistemindekilerle benzerlik taşıyan sorunlar yanında kendine has sorunlar da gözlemlenmektedir. ... Bu araştırmada KKTC ilk, orta ve yükseköğrenim düzeylerinde uygulanmakta olan müzik eğitimi genel durumunun belirli boyutlarıyla incelenip ele alınması ve çözüm önerileri getirilmesi amaçlanmıştır.

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT II (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin ve sağ el pizzicato’sunun uygulatılması, tuşe üzerinde 1. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT VI (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pekiştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. Ve 5. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, vibrato, flajöle sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT VII (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pekiştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. Ve 7. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    INTRODUCTION TO MUSICAL CULTURE

    Bu derste ‘müzik’, ‘kültür’, ‘müzik eğitimi’ gibi terimler ve anlamlarının tartışılması, müzik bilim ve sanatının sosyolojik, psikolojik ve estetik bağlamlarda incelenmesi, sesin temel özellikleri, müziğin temel unsurları, çalgı müziği, ses müziği, dünyadaki çeşitli kültürlere ait sanat müziklerinden örneklere ilişkin bilgiler kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2018 GÜZ

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION

    Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.

Teaching History

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT I (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT II (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin ve sağ el pizzicato’sunun uygulatılması, tuşe üzerinde 1. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT I (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT III (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    VIOLIN EDUCATION(MAJOR)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruş farkındalığının geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ve ileri pozisyonlarda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT I (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    INDIVIDUAL INSTRUMENT

    -

  • 2016 GÜZ

    THESIS IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2017 GÜZ

    SEMINAR IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2016 BAHAR

    THESIS IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2015 BAHAR

    VIOLIN EDUCATION(MAJOR)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruş farkındalığının geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ve ileri pozisyonlarda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    MAJOR TRAINING TEACHING VIOLIN

    -

  • 2015 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT V (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pekiştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. Ve 5. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, vibrato öğretimi sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    MUSIC HISTORY

    Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    MUSIC-PERCEPTION-COMMUNICATION

    Bu derste temel müzik bilgileri, müziğin insan yaşamındaki yer ve önemi, müzik etkinliklerine katılım ve değerlendirme, müziğin insan algısı, tutumu ve iletişim üzerindeki etkileri, müzik terapisinin tarihsel gelişimi, genel müzik terapisi yaklaşımları ve farklı hasta grupları üzerindeki etkileri hakkında bilgiler kazandırmak amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT AND INSTRUCTION (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pedagojik anlamda işlenilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. Ve 7. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi, keman öğretebilmek için gerekli metotların incelenmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT V (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pekiştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. Ve 5. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, vibrato öğretimi sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    MUSIC HISTORY

    Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    CINEMATIC PROJECTION OF THE ART OF MUSIC

    Müzik sanatının tarihsel gelişimi ile ilgili olgun sinema örnekleri inceleyip felsefi, sanatsal ve dönemsel altyapıları hakkında bilgi sahibi olmak

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT III (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT IV (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    MUSIC-PERCEPTION-COMMUNICATION

    Bu derste temel müzik bilgileri, müziğin insan yaşamındaki yer ve önemi, müzik etkinliklerine katılım ve değerlendirme, müziğin insan algısı, tutumu ve iletişim üzerindeki etkileri, müzik terapisinin tarihsel gelişimi, genel müzik terapisi yaklaşımları ve farklı hasta grupları üzerindeki etkileri hakkında bilgiler kazandırmak amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION

    Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PRIMARY INSTRUMENT VII (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun pekiştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. Ve 7. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    INTRODUCTION TO MUSICAL CULTURE

    Bu derste ‘müzik’, ‘kültür’, ‘müzik eğitimi’ gibi terimler ve anlamlarının tartışılması, müzik bilim ve sanatının sosyolojik, psikolojik ve estetik bağlamlarda incelenmesi, sesin temel özellikleri, müziğin temel unsurları, çalgı müziği, ses müziği, dünyadaki çeşitli kültürlere ait sanat müziklerinden örneklere ilişkin bilgiler kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT III (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION

    Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION

    Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    INTRODUCTION TO MUSICAL CULTURE

    Bu derste ‘müzik’, ‘kültür’, ‘müzik eğitimi’ gibi terimler ve anlamlarının tartışılması, müzik bilim ve sanatının sosyolojik, psikolojik ve estetik bağlamlarda incelenmesi, sesin temel özellikleri, müziğin temel unsurları, çalgı müziği, ses müziği, dünyadaki çeşitli kültürlere ait sanat müziklerinden örneklere ilişkin bilgiler kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    MUSIC-PERCEPTION-COMMUNICATION

    Bu derste temel müzik bilgileri, müziğin insan yaşamındaki yer ve önemi, müzik etkinliklerine katılım ve değerlendirme, müziğin insan algısı, tutumu ve iletişim üzerindeki etkileri, müzik terapisinin tarihsel gelişimi, genel müzik terapisi yaklaşımları ve farklı hasta grupları üzerindeki etkileri hakkında bilgiler kazandırmak amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    SEMINAR IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT II (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin ve sağ el pizzicato’sunun uygulatılması, tuşe üzerinde 1. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT II (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşu kazandırılması, çalgının doğru tutturulması, yay bölümlenmelerinin kavratılması ve temel yay tekniklerinin ve sağ el pizzicato’sunun uygulatılması, tuşe üzerinde 1. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2014 BAHAR

    THESIS IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2015 BAHAR

    THESIS IN MUSIC EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    MUSIC HISTORY

    Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    MUSIC HISTORY

    Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    VIOLIN EDUCATION(MAJOR)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruş farkındalığının geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato, marcato, spiccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ve ileri pozisyonlarda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, kromatik ve çift sesli dizi çalışılması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION(PREPARATORY)

  • 2016 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT III (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    CONTEMPORARY APPROACHES IN MUSIC INSTRUCTION

    Bu çağdaş müzik öğretim yaklaşım ve yöntemlerinin tarihsel gelişimi, felsefesi, uygulamalarının öğretilmesi ve bu bağlamda bilimsel araştırma deseni oluşturup araştırma raporu yazma amaçlanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    INTRODUCTION TO MUSICAL CULTURE

    Bu derste ‘müzik’, ‘kültür’, ‘müzik eğitimi’ gibi terimler ve anlamlarının tartışılması, müzik bilim ve sanatının sosyolojik, psikolojik ve estetik bağlamlarda incelenmesi, sesin temel özellikleri, müziğin temel unsurları, çalgı müziği, ses müziği, dünyadaki çeşitli kültürlere ait sanat müziklerinden örneklere ilişkin bilgiler kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • 2014 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PRIMARY INSTRUMENT IV (VIOLIN)

    Bu derste Çalgı çalmaya elverişli beden duruşunun geliştirilmesi, detaşe, legato, martele, staccato yay tekniklerinin uygulatılması, tuşe üzerinde 1. 2. Ve 3. pozisyonda çeşitli kalıpların öğretilmesi, sağ ve sol el koordinasyonunun sağlanması, düzeye uygun ulusal ve evrensel nitelikteki yapıtların öğretilmesi amaçlanmaktadır.

At My Office

168