Bölüm Başkanı
Atatürk Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Anabilim Dalı
21 Temmuz 1981’de Lefkoşa’da doğdu. Lise öğrenimi 1998 yılında Lefkoşa Türk Lisesi'nde tamalmladıktan sonra ayni yıl Yakın Doğu Üniversitesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünde yükseköğrenim hayatına başladı. Lisans eğitimini 2003 yılında tamamladı. 2003 yılında Yakın Doğu Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı’nı kazanarak yüksek lisans eğitimine başlayarak, 2005 yılında mezun oldu. Yine 2005 yılında ayni Anabilim Dalı'nda doktora programını kazandı. Doktora eğitimi süresince çeşitli hizmet içi eğitim kurslarında, konferanslarda ve kongrelerde çeşitli görevler aldı. Doktora süreci boyunca, uluslararası alanda kabul görmüş dergi ve konferanslarda yayınlanmış makaleleri, bildirileri ve ayrıca ulusal alanda yayınlanan bir kitapta da bölüm yazarlığı bulunmaktadır. "Otantik Öğrenme Yaklaşımıyla Tasarlanan Sanal Öğrenme Ortamlarının Öğretmenlerin Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Başarısına, Memnuniyetine Ve Öz -Yeterlik Algısına Etkisi" başlıklı deneysel bir doktora çalışması ise yaparak, 2014 yılında Doktora programını başarılı bir şekilde tamamlayarak Doktora ünvanını almıştır.2015 yılında ise Yrd. Doç. Dr. Ünvanını almıştır. 2003 yılında Yakın Doğu Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde önce araştırma görevlisi olarak sonra ise öğretim görevlisi olarak çalışmaya başlayarak bilgisayar ve eğitim teknolojileriyle ilgili dersler vermeye başladı. Halen bu bölümde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.Bu süreç içerisinde verdiği derslerden bazıları, Proje Geliştirme ve Yönetimi, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Bilgisayara Giriş, Eğitimde İnternet Uygulamaları, Bilgisayarda Matematik Uygulamaları I-II dersleridir. Kıbrıs Türk Eğitim Bilimleri Derneği’de yönetim kurulu üyesi olarak görevini sürdürmektedir. Erinç Erçağ’ın bir (1) ulusal saygın yayınevleri tarafından yayınlanmış akedemik içerikli kitabı bulunmaktadır. İki(2) adet Sosyal Bilimler İndeksinde taranan (SSCI) üst düzey makalesi, İki (2) adet eğitim alan indekslerinde (British Education Index, ERIC, ScienceDirect, Scopus, vb. gibi) taranan makalesi, üç (3) adet uluslararası konferanslarda sunularak yayınlanmış bildirisi bulunmaktadır. Akademik anlamda çalışma alanları olarak, güvenli internet kullanımı, siber güvenlik, bilgi güvenliği, çoklu ortam materyali geliştirme olarak sıralanabilir. 2012 yılından itibaren Pedagojik Formasyon Koordinatörlüğü görevini, 2014 yılından itibaren ise OrtaÖğretim Alan Öğretmenliği Anabilim Dalı Başkanı olarak görev yapmaktadır.
Atatürk Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Anabilim Dalı
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Pedagojik Formasyon
Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü
Yakın Doğu Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü
Yakın Doğu Üniversitesi
Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Yakın Doğu Üniversitesi
Devam Etmektedir
-
Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler yirmibirinci yüzyıla damgasını vurarak ilerlemektedir. Bu ilerleyiş, bilgi ve iletişim teknolojilerini yaşamın her alanında etkin bir şekilde kullanan bireylerin eğitimini gerekli kılmaktadır. Geçmişte olduğu gibi günümüzde de öğretmen, eğitim-öğretim süreçlerindeki önemini sürdürmektedir. Bir başka deyişle, bilim ve teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin, öğretmenin yerini alamayacağı şüphesizdir. Ancak, öğretmenin rolü günümüzde geleneksel öğreticilik rolünden arınarak bir değişime uğramakta, gün geçtikçe, gerçek rolü olan öğretme öğrenme rehberi olma yolunda değişmektedir. Bu değişime ayak uydurarak kendini sürekli yenileyen; bu yönde kazandığı bilgi ve becerileri mesleki yaşamına uyarlayan öğretmenler, öğrenme-öğretme süreçlerinde daha etkili ve başarılı olabilmektedir. Öğretim Teknolojileri alanı öğretmenlerin değişen rolüne büyük katkılar koyarak ilerlemekte ve genişlemektedir. Öğretmenler Öğrenme-Öğretme süreçlerini planlama, tasarımlama, uygulama ve değerlendirmede Öğretim teknolojilerinden büyük oranda yararlanmaktadırlar. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, isimli bu kitap, öğretmenlere temel anlamda bir kılavuz olacak ve öğretmen adaylarının bu yöndeki ihtiyaçlarına da cevap verebilecektir. Bir ekip çalışmasının ürünü olarak ortaya çıkan bu kitabın yazımında tüm yazarlar işbirliği içerisinde, birbirleriyle yardımlaşarak çalışmıştır. Yazarlar, belirgin bir bölüm üzerinde yoğunlaşmakla birlikte, diğer yazarların yazmış olduğu bölümlere de bilgi, düşünce ve eleştirileri ile ciddi anlamda katkılar sağladıklarından, kitabın tümünden sorumludurlar.
-
-
-
-
Mobile learning or m-learning, a relatively new concept, has attracted the interest of educators, researchers, and companies developing learning systems and instructional materials. This study investigated the use of integrating use of mobile technologies, data services, and multimedia messaging systems to increase students’ use of mobile technologies and to develop environmental awareness. Data was collected using “usefulness of mobile learning systems” questionnaire from a sample consisting of 20 male and 21 female undergraduates enrolled in computer education and instructional technologies classes at the Near East University in North Cyprus. Students voluntarily participated in a six-week program using mobile telephones to transmit photographs of local environmental blights and to exchange pictures and observations. Participants learned ways to maintain clean environments and increased their awareness of environmental concerns. Responses on questionnaire differed significantly based upon gender and grade.
-
-
-
-
The aim of this study is to investigate the teacher's education needs towards collaborative learning. The sample of the study consists of 200 teacher from Secondary and High Schools in North Cyprus. “Web based collaborative learning” questionnaire developed by Ozdamli & Bicen (2009) was used to collect data. The first phase of the questionnaire involves 9 demographic questions and second phase involves 20 likert type statements. The result of the study show that the high school teachers in TRNC need to be educated about creating videos, blogging pages, publishing their own studies, applying web based education applications, and using wikis in their courses. Ministry of Education should give in-service training to teachers considering these needs.
-
-
-
-
The purpose of this study was to investigate the cyber-bullying among teacher candidates in Northern Cyprus. A total of 110 teacher candidates (mean age of 22 years) were recruited from different departments from education faculty of Near East University at the beginning of the 2ndterm of 2010-2011 academic year. The teacher candidates filled the questionnaire which was developed for determine cyber-bullying states. At a glance result according to the analysis of the questionnaire, it could be said that bully is changing its form by moving to cyber environments.
-
-
-
-
There has been an increase in the vulnerability in Internet security, and the unconscious usage of the Internet is a very important issue throughout the world as it is in Cyprus today. The best way to solve such an issue would be to make people aware of this situation. Based on this idea, teachers should firstly be trained to use the Internet in a safe and conscious manner so to be able to aid their students and the student's parents in the correct and safe usage of the Internet. The aim of this study is to determine teachers' self-efficacy and perceptions in safer use of the Internet so to be able to identify and develop a multidimensional tool, which is both valid and reliable, and can be therefore used in other scientific studies as well. Through a confirmatory factor analysis, the “Scale for the Self-Efficacy and Perceptions in the Safe Use of the Internet for Teachers” was validated in four dimensions: “Security in Social Networking Sites,” “Malicious Software,” “Web Security & Social Engineering” and “Computer Security,” The scale developed has the characteristics of being the first of its kind in a developing country such as Cyprus. According to the results of the study, the scale in terms of validity and reliability was found to be appropriate in all aspects of the necessary criteria. As a result, the developed scale could help or be used by teachers, in Cyprus and in other countries, to be able to access the Internet safely and aid them in other scientific areas of study in determining teachers' self-efficacy
-
-
-
-
--
--
bilgi teknolojileri kavramlarını öğrenmek office programlarını kullanabilmek
Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar
Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar
Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar
Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar
Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar
Çokluortam Materyali Geliştirme İçin Gerekli Becerileri Kazanma
Çokluortam Materyali Geliştirme İçin Gerekli Becerileri Kazanma
Çokluortam Materyali Geliştirme İçin Gerekli Becerileri Kazanma
İnternetin eğitime entegre edilerek etkili kullanımı.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
-
-
-
Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak
a
a
a
Bu ders, öğrenciye eğitim bilimlerinde ve öğretim teknolojileri, materyal tasarımı bilgisini ve bunları öğrenme-öğretme sürecinde aktif bir şekilde kullanma becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
--
--
------------
------------
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
YOK
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.
-
-
-
-
-
Öğretmen adaylarının; meslekte gerek duyacakları yeterlikleri oluşturmak, Çeşitli öğrenci profillerine uyarlayabilecekleri öğretim tekniklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak, Etkili bir okul ortamına katkı sağlayabilecek bir anlayış ve tutum geliştirmelerine katkı koymak.
-
--
-
-
-
-
-
___
Web-tabanlı eğitim kavramlarını vermek, web-tabanlı eğitimin avantaj ve dezavantajlarını incelemek, öğrenci, içerik ve organizasyon analizi yapabilmek, Web-tabanlı eğitimde eğitim amaçlarının belirlenmesi, web-tabanlı öğretim kuram ve yaklaşımlarının incelenmesi, web-tabanlı ortam için görsel tasarım ilkelerinin anlaşılması, Web-tabanlı öğretim tasarımı kuramlarını kullanarak öğretimin geliştirilmesini sağlayan içeriklerin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
Web-tabanlı eğitim kavramlarını vermek, web-tabanlı eğitimin avantaj ve dezavantajlarını incelemek, öğrenci, içerik ve organizasyon analizi yapabilmek, Web-tabanlı eğitimde eğitim amaçlarının belirlenmesi, web-tabanlı öğretim kuram ve yaklaşımlarının incelenmesi, web-tabanlı ortam için görsel tasarım ilkelerinin anlaşılması, Web-tabanlı öğretim tasarımı kuramlarını kullanarak öğretimin geliştirilmesini sağlayan içeriklerin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
-
-
.
.
.
.
Yok
Eğitim Sarayı 4.Kat 11-332
Eğitim Sarayı 4.Kat 11-332