Work Experience

  • 2014

    Bölüm Başkanı

    Atatürk Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Anabilim Dalı

  • 2012

    Koordinatör

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Pedagojik Formasyon

Education & Training

  • Ph.D. 2014

    Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2005

    Atatürk Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor2002

    Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

  • 2009
    Near East University Award Certificate
    image
    Neu Research Award for the year 2009 for his publication in the filed of Educational Sciences
  • 2009
    TÜBİTAK Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü, Teşvik Ödülü,
    image

Research Projects

  • image

    Devam Etmektedir

Filter by type:

Sort by year:

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Book Chapter Pegem Akademi, Volume -, Issue Genişletilmiş 2.Baskı, 2011, Pages 155-174

Abstract

-


Özet

Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler yirmibirinci yüzyıla damgasını vurarak ilerlemektedir. Bu ilerleyiş, bilgi ve iletişim teknolojilerini yaşamın her alanında etkin bir şekilde kullanan bireylerin eğitimini gerekli kılmaktadır. Geçmişte olduğu gibi günümüzde de öğretmen, eğitim-öğretim süreçlerindeki önemini sürdürmektedir. Bir başka deyişle, bilim ve teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin, öğretmenin yerini alamayacağı şüphesizdir. Ancak, öğretmenin rolü günümüzde geleneksel öğreticilik rolünden arınarak bir değişime uğramakta, gün geçtikçe, gerçek rolü olan öğretme öğrenme rehberi olma yolunda değişmektedir. Bu değişime ayak uydurarak kendini sürekli yenileyen; bu yönde kazandığı bilgi ve becerileri mesleki yaşamına uyarlayan öğretmenler, öğrenme-öğretme süreçlerinde daha etkili ve başarılı olabilmektedir. Öğretim Teknolojileri alanı öğretmenlerin değişen rolüne büyük katkılar koyarak ilerlemekte ve genişlemektedir. Öğretmenler Öğrenme-Öğretme süreçlerini planlama, tasarımlama, uygulama ve değerlendirmede Öğretim teknolojilerinden büyük oranda yararlanmaktadırlar. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, isimli bu kitap, öğretmenlere temel anlamda bir kılavuz olacak ve öğretmen adaylarının bu yöndeki ihtiyaçlarına da cevap verebilecektir. Bir ekip çalışmasının ürünü olarak ortaya çıkan bu kitabın yazımında tüm yazarlar işbirliği içerisinde, birbirleriyle yardımlaşarak çalışmıştır. Yazarlar, belirgin bir bölüm üzerinde yoğunlaşmakla birlikte, diğer yazarların yazmış olduğu bölümlere de bilgi, düşünce ve eleştirileri ile ciddi anlamda katkılar sağladıklarından, kitabın tümünden sorumludurlar.

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042811023159

General Publication Is Bullying changing shape?, 2016

Abstract


Özet

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131508001437

General Publication Using mobile learning to increase environmental awareness, 2016

Abstract


Özet

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042810009997

General Publication Secondary Education Teachers’ training needs towards web based collaborative learning in TRNC, 2016

Abstract


Özet

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bjet.12217/full

General Publication The scale for the self‐efficacy and perceptions in the safe use of the Internet for teachers: The validity and reliability studies, 2016

Abstract


Özet

Using mobile learning to increase environmental awareness

Original Article Computers & Education, Volume *, Issue -, 2009, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Using mobile learning to increase environmental awareness

Original Article Computers & Education, Volume *, Issue -, 2009, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Using mobile learning to increase environmental awareness

Original Article Computers & Education, Volume 2, Issue 52, 2009, Pages 381-389

Abstract

Mobile learning or m-learning, a relatively new concept, has attracted the interest of educators, researchers, and companies developing learning systems and instructional materials. This study investigated the use of integrating use of mobile technologies, data services, and multimedia messaging systems to increase students’ use of mobile technologies and to develop environmental awareness. Data was collected using “usefulness of mobile learning systems” questionnaire from a sample consisting of 20 male and 21 female undergraduates enrolled in computer education and instructional technologies classes at the Near East University in North Cyprus. Students voluntarily participated in a six-week program using mobile telephones to transmit photographs of local environmental blights and to exchange pictures and observations. Participants learned ways to maintain clean environments and increased their awareness of environmental concerns. Responses on questionnaire differed significantly based upon gender and grade.


Özet

Secondary Education Teachers’ training needs towards web based collaborative learning in TRNC

Original Article Procedia-Social and Behavioral Sciences, Volume *, Issue -, 2010, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Secondary Education Teachers’ training needs towards web based collaborative learning in TRNC

Original Article Procedia-Social and Behavioral Sciences, Volume *, Issue -, 2010, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Secondary Education Teachers’ training needs towards web based collaborative learning in TRNC

Original Article Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 2, Issue 2, 2010, Pages 5870–5874

Abstract

The aim of this study is to investigate the teacher's education needs towards collaborative learning. The sample of the study consists of 200 teacher from Secondary and High Schools in North Cyprus. “Web based collaborative learning” questionnaire developed by Ozdamli & Bicen (2009) was used to collect data. The first phase of the questionnaire involves 9 demographic questions and second phase involves 20 likert type statements. The result of the study show that the high school teachers in TRNC need to be educated about creating videos, blogging pages, publishing their own studies, applying web based education applications, and using wikis in their courses. Ministry of Education should give in-service training to teachers considering these needs.


Özet

Is Bullying Changing Shape?

Original Article Procedia-Social and Behavioral Sciences, Volume *, Issue -, 2011, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Is Bullying Changing Shape?

Original Article Procedia-Social and Behavioral Sciences, Volume *, Issue -, 2011, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Is Bullying Changing Shape?

Original Article Procedia - Social and Behavioral Sciences, Issue 30, 2011, Pages 2510–2514

Abstract

The purpose of this study was to investigate the cyber-bullying among teacher candidates in Northern Cyprus. A total of 110 teacher candidates (mean age of 22 years) were recruited from different departments from education faculty of Near East University at the beginning of the 2ndterm of 2010-2011 academic year. The teacher candidates filled the questionnaire which was developed for determine cyber-bullying states. At a glance result according to the analysis of the questionnaire, it could be said that bully is changing its form by moving to cyber environments.


Özet

The scale for the self-efficacy and perceptions in the safe use of the Internet for teachers: The validity and reliability studies

Original Article British Journal of Educational Technology, Volume *, Issue -, 2014, Pages -

Abstract

-


Özet

-

The scale for the self-efficacy and perceptions in the safe use of the Internet for teachers: The validity and reliability studies

Original Article British Journal of Educational Technology, Volume *, Issue -, 2014, Pages -

Abstract

-


Özet

-

The scale for the self-efficacy and perceptions in the safe use of the Internet for teachers: The validity and reliability studies

Original Article British Journal of Educational Technology, Issue DOI: 10.1111/bjet.12217, 2014

Abstract

There has been an increase in the vulnerability in Internet security, and the unconscious usage of the Internet is a very important issue throughout the world as it is in Cyprus today. The best way to solve such an issue would be to make people aware of this situation. Based on this idea, teachers should firstly be trained to use the Internet in a safe and conscious manner so to be able to aid their students and the student's parents in the correct and safe usage of the Internet. The aim of this study is to determine teachers' self-efficacy and perceptions in safer use of the Internet so to be able to identify and develop a multidimensional tool, which is both valid and reliable, and can be therefore used in other scientific studies as well. Through a confirmatory factor analysis, the “Scale for the Self-Efficacy and Perceptions in the Safe Use of the Internet for Teachers” was validated in four dimensions: “Security in Social Networking Sites,” “Malicious Software,” “Web Security & Social Engineering” and “Computer Security,” The scale developed has the characteristics of being the first of its kind in a developing country such as Cyprus. According to the results of the study, the scale in terms of validity and reliability was found to be appropriate in all aspects of the necessary criteria. As a result, the developed scale could help or be used by teachers, in Cyprus and in other countries, to be able to access the Internet safely and aid them in other scientific areas of study in determining teachers' self-efficacy


Özet

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    COMPUTER HARDWARE

    --

  • 2018 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar

  • 2018 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2018 GÜZ

    MAINS OF EDUCATION TECHNOLOGIES

    -

  • 2018 GÜZ

    INSTRUCTIONAL MATERIAL DESIGN AND EVALUATION

    -

  • 2018 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    -

Teaching History

  • 2015 BAHAR

    MASTER'S THESIS

    ___

  • 2015 BAHAR

    GRADUATION PROJECT (TO BE TAKEN BY  STUDENTS IN NON-THESIS MASTER’S PROGRAMME)

  • 2017 BAHAR

    INSTRUCTIONAL DESIGN AND IMPLEMENTATION

    ------------

  • 2017 BAHAR

    WEB BASED TEACHING PRACTICES

    Web-tabanlı eğitim kavramlarını vermek, web-tabanlı eğitimin avantaj ve dezavantajlarını incelemek, öğrenci, içerik ve organizasyon analizi yapabilmek, Web-tabanlı eğitimde eğitim amaçlarının belirlenmesi, web-tabanlı öğretim kuram ve yaklaşımlarının incelenmesi, web-tabanlı ortam için görsel tasarım ilkelerinin anlaşılması, Web-tabanlı öğretim tasarımı kuramlarını kullanarak öğretimin geliştirilmesini sağlayan içeriklerin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi

  • 2016 YAZ

    WEB DESIGN

    -

  • 2017 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2016 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar

  • 2014 YAZ

    STATISTICS

  • 2017 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    -

  • 2017 GÜZ

    DESIGN AND USE OF INSTRUCTIONAL MATERIALS

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2015 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DESIGN

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2017 BAHAR

    TEACHING TRAINING COURSE II

    --

  • 2016 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DEVELOPMENT

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2015 YAZ

    TECHNOLOGY AND MATERIAL DESIGN

  • 2015 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

  • 2016 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE I

    a

  • 2015 GÜZ

    DESIGN AND USE OF INSTRUCTIONAL MATERIALS

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2015 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DEVELOPMENT

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2016 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE-II

    -

  • 2016 YAZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2015 GÜZ

    SEMINAR

    -

  • 2015 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DEVELOPMENT

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2017 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2017 BAHAR

    TEACHING TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

  • 2017 YAZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2017 GÜZ

    TEACHING PRACTICES I

    -

  • 2014 YAZ

    CLASS MANAGEMENT

  • 2015 YAZ

    INTERNET APPLICATIONS IN EDUCATION

    İnternetin eğitime entegre edilerek etkili kullanımı.

  • 2015 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DEVELOPMENT

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2014 YAZ

  • 2016 GÜZ

    MASTER’S THESIS (TO BE TAKEN BY STUDENTS IN MASTER’S WITH THESIS PROGRAMME)

    .

  • 2016 GÜZ

    DESIGN AND USE OF INSTRUCTIONAL MATERIALS

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır,Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır, Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır, Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2015 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE-I

    a

  • 2014 BAHAR

    INSTRUCTIONAL DESIGN AND IMPLEMENTATION

    ------------

  • 2016 GÜZ

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DEVELOPMENT

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2016 BAHAR

    EXPERIENCING SCHOOL

    -

  • 2016 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIALS DESIGN

    -

  • 2015 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar

  • 2017 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    Bu dersi başarı ile bitiren öğrenci; Öğretim teknolojisi ve tasarım ilkelerini bilir, Kabul edilen ilk eve prensipler ışığında bir öğretim tasarımı yapar, Tasarımı doğrultusunda Adobe Captivate kullanarak bir eğitim yazılımı hazırlar

  • 2017 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2014 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2015 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2016 GÜZ

    MATH. APPLICATION IN COMPUTER I

    -

  • 2015 BAHAR

    MASTER’S THESIS (TO BE TAKEN BY STUDENTS IN MASTER’S WITH THESIS PROGRAMME)

    .

  • 2016 BAHAR

    WEB BASED TEACHING PRACTICES

    Web-tabanlı eğitim kavramlarını vermek, web-tabanlı eğitimin avantaj ve dezavantajlarını incelemek, öğrenci, içerik ve organizasyon analizi yapabilmek, Web-tabanlı eğitimde eğitim amaçlarının belirlenmesi, web-tabanlı öğretim kuram ve yaklaşımlarının incelenmesi, web-tabanlı ortam için görsel tasarım ilkelerinin anlaşılması, Web-tabanlı öğretim tasarımı kuramlarını kullanarak öğretimin geliştirilmesini sağlayan içeriklerin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi

  • 2015 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE I

    a

  • 2015 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

  • 2014 YAZ

    CLASSROOM MANAGEMENT

  • 2017 GÜZ

    MASTER’S THESIS (TO BE TAKEN BY STUDENTS IN MASTER’S WITH THESIS PROGRAMME)

    .

  • 2015 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE

  • 2016 BAHAR

    INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND MATERIAL DESIGN

    Öğretim teknolojileri ile ilgili kavramları bilme, öğrencilerin bireysel farklılıkları ve ihtiyaçlarına göre materyal seçebilme, çeşitli nitelikteki öğretim materyallerini değerlendirebilme ile ilgili bilgi, beceri, tutum ve yetkinlik kazandırmaktır.Öğretim materyallerinin seçimi ve geliştirilmesi hakkında bilgilendirirken, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun materyalleri geliştirebilmelerini sağlamaktır. Öğrenciler ders kapsamında, uygun materyalin seçimi, hazırlanması ve kullanılan materyalin değerlendirilmesi süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır.Bunun yanında teknoloji destekli materyallerin geliştirilmesi konusunda da uygulama odaklı eğitimler ve proje çalışmaları yürütülecektir.

  • 2016 BAHAR

    MASTER’S THESIS (TO BE TAKEN BY STUDENTS IN MASTER’S WITH THESIS PROGRAMME)

    .

At My Office

Eğitim Sarayı 4.Kat 11-332