Work Experience

  • Todate 2015

    Part- time Asistant

    Yakın Doğu Üniversitesi, Müzik Öğretmenliği Bölümü

  • 2015 2014

    Müzik Öğretmeni (Piyano )

    Yakın Doğu Üniversitesi, Müzik Öğretmenliği Bölümü

Education & Training

  • Ph.D. ..

    Müzik Eğitimi Anabilim Dalı

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2014

    MA MUSİC EDUCATION

    University of London- Institute of Education

  • Bachelor2010

    Bachelor of Arts with Honours

    Bath Spa University of College

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

The Spatial-Temporal Reasoning States of Children Who Play a Musical Instrument, Regarding the Mathematics Lesson: Teachers’ Views

Original Article EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education, Volume 12, Issue 6, 2016, Pages 1487-1498

Abstract

The aim of this study is to try to investigate the spatial-temporal reasoning states of primary school children between the ages 8 and 11 who play an instrument, regarding mathematics lessons from the teachers’ views. This current study is both qualitative and quantitative in nature. In other words, the mixed research method was used in the study. Regarding the teachers’ views, the memories of these students in mathematics and music lessons were found to be “excellent”. Also, their effective use of numbers and visual intelligence in music lessons was found to be “excellent”. As a result, it was seen that there was a significant but weak correlation between the spatial-temporal reasoning states of children who played an instrument, regarding the mathematics lesson, and the abilities of playing an instrument.


Özet

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    ACCOMPANIMENT PLAYING

    Dersin amacı, müzik öğretmeni adayının müzik eğitiminde kullanabileceği sözlü yapıtlara eşlik yazmak ve çalmaktır.

  • 2018 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2018 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2018 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2018 GÜZ

    PIANO VI

    -

  • 2018 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

Teaching History

  • 2015 BAHAR

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO VI

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    APPROACHES IN PRE SCHOOL MUSIC EDUCATION

    okulöncesi müzik eğitiminin hem teorik hemde uygulamalı olarak öğretilmesidir.

  • 2016 BAHAR

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2015 GÜZ

    EDUCATION OF MUSIC

    -

  • 2015 BAHAR

    PIANO V

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO V

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION

    Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    ACCOMPANIMENT PLAYING

    Dersin amacı, müzik öğretmeni adayının müzik eğitiminde kullanabileceği sözlü yapıtlara eşlik yazmak ve çalmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2015 BAHAR

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 GÜZ

    EDUCATIONAL MUSIC REPERTOIRE

    Bu dersin amacı; Okul öncesi, ilk öğretim ve lise düzeyindeki öğrenciler için yaş gruplarına ve ses düzeylerine uygun okul şarkıları nasıl seçebilecekleri ve okul şarkıları dağarcıklarının genişletilmesi hedeflenmiştir.

  • 2016 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2016 BAHAR

    TEACHING MUSIC TO GIFTED AND TALENTED STUDENTS

    öğrenecilere temel müzik bilgilerinin yanı sıra üstün yetenekli çocuklarin özelliklerini öğrenip, onları müziksel açıdan daha kolay keşfetmelerine olanak sağlayabilecektir.

  • 2016 BAHAR

    APPROACHES IN PRE SCHOOL MUSIC EDUCATION

    okulöncesi müzik eğitiminin hem teorik hemde uygulamalı olarak öğretilmesidir.

  • 2017 BAHAR

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2014 BAHAR

    TEACHING MUSIC TO GIFTED AND TALENTED STUDENTS

    öğrenecilere temel müzik bilgilerinin yanı sıra üstün yetenekli çocuklarin özelliklerini öğrenip, onları müziksel açıdan daha kolay keşfetmelerine olanak sağlayabilecektir.

  • 2015 BAHAR

    TEACHING MUSIC TO GIFTED AND TALENTED STUDENTS

    öğrenecilere temel müzik bilgilerinin yanı sıra üstün yetenekli çocuklarin özelliklerini öğrenip, onları müziksel açıdan daha kolay keşfetmelerine olanak sağlayabilecektir.

  • 2016 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2015 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2015 GÜZ

    ACCOMPANIMENT PLAYING

    Dersin amacı, müzik öğretmeni adayının müzik eğitiminde kullanabileceği sözlü yapıtlara eşlik yazmak ve çalmaktır.

  • 2014 BAHAR

    CHILD AND MUSIC

    • Müzik eğitimi ile ilgili teorik bilgilere sahip olup, okul öncesine yönelik olan çocukların gelişimlerine katkı sağlayacak müzik eğitiminde yer alan önemli etkinlikler hakkında bilgi sahibi olup, etkinlikleri uygulamalı olarak yapabilecektirler. • Uygulamanın dışında önemli konulardan teorik bilgilerde verilecektir.

  • 2014 BAHAR

    TEACHING MUSIC

    • Müzik Yoluyla Çocukta İfade Gelişimi • Müzik Eğitimi Yoluyla Çocukta Hedeflenen Davranışların Geliştirilmesi • Çocuğun Müzik Faaliyetine Aktif Katılımın Sağlanması konularında öğrencilerin müzikal donanımını geliştirmesidir.

  • 2015 GÜZ

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2017 GÜZ

    ACCOMPANIMENT PLAYING

    Dersin amacı, müzik öğretmeni adayının müzik eğitiminde kullanabileceği sözlü yapıtlara eşlik yazmak ve çalmaktır.

  • 2015 BAHAR

    EDUCATION OF MUSIC II

    Bu dersin amacı; okulöncesi müzik eğitiminin hem teorik hemde uygulamalı bir şekilde öğretilmesidir.

  • 2016 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

At My Office

Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı