Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. 2009

    Tiyatro-Tez Aşamasında

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Master2009

    Oyunculuk

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor1976

    Oyunculuk

    Ankara Devlet Konservatuarı

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

Teaching History

  • 2018 AKADEMİK YILI

    STAGE APPLICATION

    Masa başı çalışmasından sahne üzerine dek bir oyun ortaya çıkarmayı amaçlayan bu uygulamalı dersin sonucunda öğrenciler seyirci ile buluşur.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    STAGE APPLICATION

    Masa başı çalışmasından sahne üzerine dek bir oyun ortaya çıkarmayı amaçlayan bu uygulamalı dersin sonucunda öğrenciler seyirci ile buluşur.

  • 2017 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrenciyle birebir yapılan bu deneysel çalışmalarda ,bireyin kendisini tanıması (duygusal,düşünsel,fiziksel)dokunma,duyma,tat,koklama,dikkatve gözlem.

  • 2018 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrenciyle birebir yapılan bu deneysel çalışmalarda ,bireyin kendisini tanıması (duygusal,düşünsel,fiziksel)dokunma,duyma,tat,koklama,dikkatve gözlem.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    MAKE-UP II

    Fantastik ve plastik makyaj esaslarını öğrenirler.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    STAGE

    Dekor,kostüm,ışık gibi unsurların önemi,bir prodüksiyon oluşturulması için gerekli mekan ölçüleri üzerinde çalışmalar ve tartışmalar yapılarak,öğrenciler ikişer üçer kişilik sahneler içinde antik dönemden modern oyunlara kadar seçeceği sahneleri kendi yartışları içinde sahneye getirirler.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    STAGE

    Dekor,kostüm,ışık gibi unsurların önemi,bir prodüksiyon oluşturulması için gerekli mekan ölçüleri üzerinde çalışmalar ve tartışmalar yapılarak,öğrenciler ikişer üçer kişilik sahneler içinde antik dönemden modern oyunlara kadar seçeceği sahneleri kendi yartışları içinde sahneye getirirler.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    FENCING II

    öğrencinin kendine güven ve denge unsurlarının gelişmesi,zamanı doğru kullanması ve birden fazla kişiyle yapılan uygulamalarda oyuncunun rahat ve bilinçli davranabilmesini sağlar.

  • 2016 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrenciyle birebir yapılan bu deneysel çalışmalarda ,bireyin kendisini tanıması (duygusal,düşünsel,fiziksel)dokunma,duyma,tat,koklama,dikkatve gözlem.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    ACTING

    Bireyin toplum içindeki rolü,Yazar;Dönemi,çağdaşları,dönemin ekonomik ve sosyal durumu,yazdığı eserler,bize verilen metin,oynayacağımız rol,yandaşları,çelişkileri ve çatışmalar ele alınır.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    FENCING III

    öğrencinin kendine güven ve denge unsurlarının gelişmesi,zamanı doğru kullanması ve birden fazla kişiyle yapılan uygulamalarda oyuncunun rahat ve bilinçli davranabilmesini sağlar.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    -

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    VOICE AND SPEECH III

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    STAGE APPLICATION

    Masa başı çalışmasından sahne üzerine dek bir oyun ortaya çıkarmayı amaçlayan bu uygulamalı dersin sonucunda öğrenciler seyirci ile buluşur.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    MYTHOLOGY

    Tiyatro oyunlarında başvurulan mitolojik göndermelerin anlaşabilmesi için çeşitli kültürlerin mitolojileri aktarılır

  • 2017 AKADEMİK YILI

    STAGE

    Dekor,kostüm,ışık gibi unsurların önemi,bir prodüksiyon oluşturulması için gerekli mekan ölçüleri üzerinde çalışmalar ve tartışmalar yapılarak,öğrenciler ikişer üçer kişilik sahneler içinde antik dönemden modern oyunlara kadar seçeceği sahneleri kendi yartışları içinde sahneye getirirler.

  • 2018 AKADEMİK YILI

    STAGE

    Dekor,kostüm,ışık gibi unsurların önemi,bir prodüksiyon oluşturulması için gerekli mekan ölçüleri üzerinde çalışmalar ve tartışmalar yapılarak,öğrenciler ikişer üçer kişilik sahneler içinde antik dönemden modern oyunlara kadar seçeceği sahneleri kendi yartışları içinde sahneye getirirler.

  • 2019 AKADEMIK YILI

    STAGE APPLICATION I

    -

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    -

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2017 AKADEMİK YILI

    STAGE APPLICATION

    Masa başı çalışmasından sahne üzerine dek bir oyun ortaya çıkarmayı amaçlayan bu uygulamalı dersin sonucunda öğrenciler seyirci ile buluşur.

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    ACTING

    Bireyin toplum içindeki rolü,Yazar;Dönemi,çağdaşları,dönemin ekonomik ve sosyal durumu,yazdığı eserler,bize verilen metin,oynayacağımız rol,yandaşları,çelişkileri ve çatışmalar ele alınır.

  • 2017 AKADEMİK YILI

    ACTING

    Bireyin toplum içindeki rolü,Yazar;Dönemi,çağdaşları,dönemin ekonomik ve sosyal durumu,yazdığı eserler,bize verilen metin,oynayacağımız rol,yandaşları,çelişkileri ve çatışmalar ele alınır.

  • 2018 AKADEMİK YILI

    ACTING

    Bireyin toplum içindeki rolü,Yazar;Dönemi,çağdaşları,dönemin ekonomik ve sosyal durumu,yazdığı eserler,bize verilen metin,oynayacağımız rol,yandaşları,çelişkileri ve çatışmalar ele alınır.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    FENCING I

    öğrencinin kendine güven ve denge unsurlarının gelişmesi,zamanı doğru kullanması ve birden fazla kişiyle yapılan uygulamalarda oyuncunun rahat ve bilinçli davranabilmesini sağlar.

  • 2015 AKADEMİK YILI

    -

    Öğrenciyle birebir yapılan bu deneysel çalışmalarda ,bireyin kendisini tanıması (duygusal,düşünsel,fiziksel)dokunma,duyma,tat,koklama,dikkatve gözlem.

  • 2019 AKADEMIK YILI

    ACTING I

    -

  • 2014 AKADEMİK YILI(2)

    -

    Öğrenciyle birebir yapılan bu deneysel çalışmalarda ,bireyin kendisini tanıması (duygusal,düşünsel,fiziksel)dokunma,duyma,tat,koklama,dikkatve gözlem.

  • 2019 AKADEMIK YILI

    STAGE I

    -

  • 2019 AKADEMIK YILI

    MIMIC I

    -

  • 2015 AKADEMİK YILI

    VOICE AND SPEECH III

    Öğrencinin doğru ve güzel konuşması

  • 2016 AKADEMİK YILI

    STAGE APPLICATION

    Masa başı çalışmasından sahne üzerine dek bir oyun ortaya çıkarmayı amaçlayan bu uygulamalı dersin sonucunda öğrenciler seyirci ile buluşur.

At My Office

6751000-3055-3021