COMPOSITION OF EDUCATIONAL MUSIC
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama/tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama/tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama/tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama/tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
-
-
-
-
-
-
Kavramları anlamak, analiz yetisinin geliştirilmesi, yazım ve anlatım yetilerinin geliştirilmesi, eğitimdeki uygulamaları başarabilmek
-
-
Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.
Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.
Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.
Bu dersin amacı; Okul öncesi, ilk öğretim ve lise düzeyindeki öğrenciler için yaş gruplarına ve ses düzeylerine uygun okul şarkıları nasıl seçebilecekleri ve okul şarkıları dağarcıklarının genişletilmesi hedeflenmiştir.
Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.
Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.
Bu derste çoksesli müziğe ilişkin tarihsel gelişim ve bilgilerin müzik öğretmeni adaylarına kalıcı bir biçimde kazandırılması amaçlanmaktadır.
Bu dersin amaçlı çağdaş müzik eğitiminin temel ilke ve amaçları doğrultusunda müzik kültürünün özelliklerine ve dilin yapısına uygun şarkı söyleme biçimini ve anlayışını öğrencilere koro disiplini içinde aktarmaktır.
Bu dersin amacı; çağdaş müzik eğitiminin temel ilke ve amaçları doğrultusunda müzik kültürünün özelliklerine ve dilin yapısına uygun şarkı söyleme biçimi ve anlayışını öğrencilere koro disiplini içinde aktarmaktır.
-
-
-
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.
-
Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.
-