Work Experience

  • Todate 2003

    Fen Edebiyat Fakültesi Öğretim Görevlisi-Yakın Doğu Koleji Almanca Öğretmeni

    YDÜ, Türk Dili ve Edebiyatı

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master...

    -

    -

  • Bachelor2002

    Alman Dili ve Edebiyatı

    Ankara Üniversitesi DTCF

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

Currrent Teaching

  • 2019 GÜZ

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2019 GÜZ

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2019 GÜZ

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2019 GÜZ

    GERMAN V

    -

  • 2019 GÜZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2019 GÜZ

    TRANSLATION STUDIES IN FOREIGN LANGUAGES I

    1. Yabancı dil öğrenmenin önemini kavramaları 2. Öğrendiği dilde; dinleme, okuma, yazma, sözlü anlatım ve karşılıklı konuşma gibi dil becerilerini geliştirmeleri 3. Diğer ülkelerdeki bireylerin hayat tarzlarını, düşünce yapılarını, kültürel miraslarını daha iyi ve derinlemesine anlayabilmeleri 4. Farklı toplumlara karşı farkındalık oluşturmaları.

  • 2019 GÜZ

    TRANSLATION STUDIES IN FOREIGN LANGUAGES II

    1. Yabancı dil öğrenmenin önemini kavramaları 2. Öğrendiği dilde; dinleme, okuma, yazma, sözlü anlatım ve karşılıklı konuşma gibi dil becerilerini geliştirmeleri 3. Diğer ülkelerdeki bireylerin hayat tarzlarını, düşünce yapılarını, kültürel miraslarını daha iyi ve derinlemesine anlayabilmeleri 4. Farklı toplumlara karşı farkındalık oluşturmaları.

Teaching History

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE IV (GERMAN)

  • 2017 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II

  • 2018 BAHAR

    GERMAN VI

    • Almanca okuma, yazma, konuşma, dinleme ve anlama becerilerini öğretmek • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek • Belirlenen kavram/kuram/konularla ilgili öğrencilerin var olan bilgilerini • geliştirmek • Seçilen kavramlar bağlamında öğrencilerin fikirlerini/bilgilerini/kavrayışlarını • geliştirmek

  • 2016 GÜZ

    WESTERN LITERARYMOVEMENTS 1

    yok

  • 2014 BAHAR

    WESTERN LITERARY MOVEMENTS 2

    -

  • 2015 BAHAR

    WESTERN LITERARY MOVEMENTS 2

    -

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VIII (GERMAN)

  • 2016 BAHAR

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 BAHAR

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2014 GÜZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2016 GÜZ

    GERMAN LANGUAGE

    .

  • 2016 GÜZ

    GERMAN III

  • 2014 BAHAR

    GERMAN IV

  • 2015 BAHAR

    GERMAN IV

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI

  • 2017 YAZ

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 YAZ

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    GERMAN IV

  • 2015 BAHAR

    GERMAN LANGUAGE

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    GERMAN LANGUAGE I

    .

  • 2017 YAZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2016 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I (GERMAN)

  • 2017 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2018 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2014 BAHAR

    WESTERNLITERARYMOVEMENTSII

    Türk Dili ve Edebiyatı öğrencilerine Batı Edebiyatının Türk Dili Edebiyatını nasıl etkilediğini göstermek.

  • 2015 GÜZ

    GERMAN

    .

  • 2017 GÜZ

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 GÜZ

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I (GERMAN)

  • 2014 BAHAR

    GERMAN II

  • 2015 BAHAR

    GERMAN II

  • 2016 GÜZ

    GERMAN I

  • 2015 GÜZ

    ALMANCA III

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

  • 2017 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

    A

  • 2018 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

    A

  • 2014 BAHAR

    GERMAN I

    .

  • 2015 BAHAR

    GERMAN I

    .

  • 2015 GÜZ

    GERMAN I

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    ALMANCA I

  • 2014 BAHAR

    GERMAN LANGUAGE I

    .

  • 2015 BAHAR

    GERMAN LANGUAGE I

    .

  • 2018 YAZ

    GERMAN VIII

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2017 BAHAR

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2017 GÜZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 GÜZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II (GERMAN)

    1. Türk Dili ve Edebiyatı öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2017 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2018 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2017 YAZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 YAZ

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    GERMAN LANGUAGE

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I (GERMAN)

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III

  • 2017 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2018 BAHAR

    TRANSLATION STUDIES IN FOREIGN LANGUAGES I

    1. Yabancı dil öğrenmenin önemini kavramaları 2. Öğrendiği dilde; dinleme, okuma, yazma, sözlü anlatım ve karşılıklı konuşma gibi dil becerilerini geliştirmeleri 3. Diğer ülkelerdeki bireylerin hayat tarzlarını, düşünce yapılarını, kültürel miraslarını daha iyi ve derinlemesine anlayabilmeleri 4. Farklı toplumlara karşı farkındalık oluşturmaları.

  • 2015 GÜZ

    GERMAN I

  • 2016 BAHAR

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II (GERMAN)

  • 2014 BAHAR

    GERMAN I

    .

  • 2015 BAHAR

    GERMAN I

    .

  • 2015 GÜZ

  • 2016 BAHAR

    GERMAN I

    .

  • 2016 GÜZ

    GERMAN I

  • 2016 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2017 GÜZ

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 GÜZ

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 BAHAR

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE IV

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2016 YAZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2017 YAZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VIII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2015 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I GERMAN

  • 2017 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2015 GÜZ

    GERMAN I

    .

  • 2016 GÜZ

    GERMAN LANGUAGE I

    .

  • 2016 BAHAR

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE II (GERMAN)

    1. Türk Dili ve Edebiyatı öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VI (GERMAN)

  • 2015 BAHAR

    GERMAN I

  • 2014 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

    A1 seviyesinde Almanca dil becerisi kullanımını sağlamak.

  • 2018 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VIII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2016 GÜZ

    German Language II

  • 2016 GÜZ

    ALMANCA I

  • 2017 YAZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE IV

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE IV (GERMAN)

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

  • 2015 YAZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE V (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VII (GERMAN)

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE VIII (GERMAN)

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2018 GÜZ

    GERMAN V

    -

  • 2016 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

    A1 seviyesinde Almanca dil becerisi kullanımını sağlamak.

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE I (GERMAN)

  • 2017 BAHAR

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 BAHAR

    GERMAN II

    Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 GÜZ

    ALMANCA III

  • 2015 BAHAR

    GERMAN III

  • 2014 BAHAR

    GERMAN IV

  • 2015 BAHAR

    GERMAN IV

  • 2018 BAHAR

    GERMAN VII

    • Belirlenen kavram(ları) açıklamak/anlatmak • Seçilen/belirlenen becerileri geliştirmek • Seçilen konuların derinlemesine/detaylı bir şekilde incelemek

  • 2016 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

    A1 seviyesinde Almanca dil becerisi kullanımını sağlamak.

  • 2017 BAHAR

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 BAHAR

    GERMAN III

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2015 GÜZ

    GERMAN III

  • 2017 BAHAR

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2017 GÜZ

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2018 GÜZ

    GERMAN IV

    1. Öğrencilerinin lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2015 GÜZ

    WESTERN LITERARYMOVEMENTS 1

    yok

  • 2015 GÜZ

    SECOND FOREIGN LANGUAGE III (GERMAN)

    A1 seviyesinde Almanca dil becerisi kullanımını sağlamak.

  • 2015 BAHAR

    SECOND FOREIGN LANGUAGE IV (GERMAN)

  • 2015 GÜZ

    GERMAN

  • 2018 AKADEMİK YILI

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2016 BAHAR

    GERMAN

    1.Lisans düzeyinde Almanca okuyabilmelerini, 2. Anlamalarını 3. Yazmalarını 4. Konuşmalarını sağlamak.

  • 2015 BAHAR

    GERMAN

    .

  • 2014 BAHAR

    GERMAN II

    .

At My Office

Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Kat.2 Tel.Dahili:337