Work Experience

  • 2015 2012

    Uzman, Öğretim Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, Zihin Engelliler Öğretmenliği Bölümü

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master2014

    Özel Eğitim Ana Bilim Dalı

    Yakın Doğu Üniversitesi

  • Bachelor2012

    Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü

    Yakın Doğu Üniversitesi

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

http://www.iojpe.org/ojs/index.php/IJSEG/article/view/476

General Publication THE EFFECTS OF PERCEIVED PARENTAL ACCEPTANCE AND REJECTION ON INFIDELITY TENDENCY, 2016

Abstract


Özet

General Publication ÖZEL EĞİTİMDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN, TÜKENMİŞLİK, ÖZ YETERLİK VE DUYGU DURUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (YÜKSEK LİSANS TEZİ), 2016

Abstract


Özet

Currrent Teaching

  • 2018 GÜZ

    CHILD DEVELOPMENT

    -

  • 2018 GÜZ

    BEHAVIORAL AND EDUCATIONAL ASSESMENT

    .

  • 2018 GÜZ

    ADOLESCENCE AND SEXUAL EDUCATİON

    -

  • 2018 GÜZ

    SEXUALITY AND SEXUAL EDUCATION OF AUTISTIC CHILDREN AND CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS

    -

  • 2018 GÜZ

    EVALUATION IN SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2018 GÜZ

    TEACHING SOCIAL ADAPTATION SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    Günlük yaşam ve sosyal becerilerle ilgili temel tanımları kavrar, çocuğa uygun günlük yaşam ve sosyal beceri programları oluşturur, uygun materyallerini geliştirir ve uygular. Bu konuda yapılmış çalışmaları yorumlar ve gerektiğinde çocuğa uyarlar. Çocuğun öğretim öncesi ve sonrası performansını değerlendirir.

  • 2018 GÜZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2018 GÜZ

    MENTAL DISABILITIES AND AUTISM SPECTRUM DISORDER

    -

  • 2018 GÜZ

    MENTAL DISABILITIES AND AUTISM SPECTRUM DISORDER

    Bu derste öğrencilerin zihinsel yetersizliği ve otistik spektrum bozukluğu olan bireylerin eğitiminin tarihsel olarak nasıl başladığı, olay ve olguları ve çok yönlü eğitim uygulamalarını, zihinsel yetersizlik ve otizim spektrum bozukluklarının doğum öncesi, doğum anı ve doğum sonrası nedenlerini, tanılanma ölçütlerini ve değerlendirme sürecini, bu bireylerin özelliklerini ve eğitimlerinin genel ilkelerini, öğretmenlere önerileri tanımlayabilmeleri amaçlanmaktadır.

Teaching History

  • 2014 BAHAR

    DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY

  • 2014 BAHAR

    INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2016 YAZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

    -

  • 2015 GÜZ

    MENTALLY DISABLED IN TEACHING PRACTICE I

  • 2016 YAZ

    CHILD ABUSE ( ELECTIVE)

    -

  • 2014 YAZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

  • 2017 YAZ

    DEVELOPMENT LESSON PLANS FOR THE EDUCATION OF INDIVIDUAL WITH HEARING IMPAIRED

    Planlayacağı grup dil derslerinde kullanacağı öğretim yöntem ve tekniklerini belirleyebilecektir. Yapmış olduğu gözlem sonuçlarından yararlanarak grup dil dersinde işitme engelli öğrencilerin dil ve bilgi düzeyini belirler. Uygulayacağı dersin yöntem kısmında derse girişte yapacaklarını belirleyerek grup dil dersi planının yöntem kısmına yazar. Uygulayacağı dersin yöntem kısmında dersin işlenme sürecinde yapacaklarını ve öğrencilerin katkılarını grup dil dersi planının yöntem kısmına yazar.

  • 2016 YAZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2017 BAHAR

    EDUCATIONAL DIAGNOSIS AND EVALUATION METHODS II

    -

  • 2016 BAHAR

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

    -

  • 2017 GÜZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2015 YAZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2016 BAHAR

    FAMILY EDUCATION IN SPECIAL EDUCATION

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2017 BAHAR

    INDIVIDUAL DIFFERENCES AND PSYCHOLOGICAL APPROACHES

    -

  • 2017 BAHAR

    FAMILY EDUCATION IN SPECIAL EDUCATION

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2017 BAHAR

    ASSESSMENT IN SPECIAL EDUCATION

    Bu ders, tıbbi, psikolojik ve eğitsel tanılama ve ilgili kavramlar, ülkemizdeki tanılama süreci, tıbbi ve eğitsel değerlendirme yaklaşımları, eğitsel değerlendirmenin kaynaklandığı esaslar, standartlaştırılmış bağıl testler ve eğitsel değerlendirme araçları öğe ve özellikleri üzerine odaklanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    EDUCATIONAL PSYHOLOGY

  • 2016 YAZ

    TEACHING SOCIAL ADAPTATION SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    Günlük yaşam ve sosyal becerilerle ilgili temel tanımları kavrar, çocuğa uygun günlük yaşam ve sosyal beceri programları oluşturur, uygun materyallerini geliştirir ve uygular. Bu konuda yapılmış çalışmaları yorumlar ve gerektiğinde çocuğa uyarlar. Çocuğun öğretim öncesi ve sonrası performansını değerlendirir.

  • 2016 BAHAR

    CLASSROOM MANAGEMENT

    YOK

  • 2015 GÜZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

  • 2015 YAZ

    COUNSELLING

  • 2015 YAZ

    GUIDANCE

  • 2016 BAHAR

    INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    SOCIAL WORK PRACTICES

  • 2016 BAHAR

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2017 YAZ

    TEACHING SOCIAL ADAPTATION SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    Günlük yaşam ve sosyal becerilerle ilgili temel tanımları kavrar, çocuğa uygun günlük yaşam ve sosyal beceri programları oluşturur, uygun materyallerini geliştirir ve uygular. Bu konuda yapılmış çalışmaları yorumlar ve gerektiğinde çocuğa uyarlar. Çocuğun öğretim öncesi ve sonrası performansını değerlendirir.

  • 2017 YAZ

    INDIVIDUAL EDUCATIONAL PROGRAMME AND INDIVIDUALIZATION OF TEACHING

    -

  • 2017 BAHAR

    ATTENTION DEFICIT AND HYPERACTIVITY DISORDER

    Dersin amacı, öğretmen adaylarının öğrenme güçlüğü yaşayan özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini tanımalarını, sınıf ortamında fark edebilmelerini ve bu bu öğrencilerin eğitim planlarını farklılaştırabilme becerilerini kazandırmaktır

  • 2015 YAZ

    APPLIED BEHAVIORAL ANALYSIS

  • 2015 GÜZ

    MENTAL RETERDATION EDUCATION OF MENTALLY RETARDED CHILDREN

  • 2017 GÜZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

    -

  • 2015 GÜZ

    INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION

    -

  • 2014 BAHAR

    EDUCATIONAL PSYCHOLOGY

  • 2016 BAHAR

    ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER AND SPECIAL LEARNING DISABILITY

    Dersin amacı, öğretmen adaylarının öğrenme güçlüğü yaşayan özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini tanımalarını, sınıf ortamında fark edebilmelerini ve bu bu öğrencilerin eğitim planlarını farklılaştırabilme becerilerini kazandırmaktır

  • 2017 YAZ

    FAMILY EDUCATION IN SPECIAL EDUCATION

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2016 BAHAR

    ASSESSMENT IN SPECIAL EDUCATION

    Bu ders, tıbbi, psikolojik ve eğitsel tanılama ve ilgili kavramlar, ülkemizdeki tanılama süreci, tıbbi ve eğitsel değerlendirme yaklaşımları, eğitsel değerlendirmenin kaynaklandığı esaslar, standartlaştırılmış bağıl testler ve eğitsel değerlendirme araçları öğe ve özellikleri üzerine odaklanmaktadır.

  • 2015 GÜZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2014 YAZ

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2015 YAZ

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2016 GÜZ

    CHILD DEVELOPMENT

    -

  • 2016 GÜZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

  • 2015 BAHAR

    APPLIED BEHAVIORAL ANALYSIS

  • 2017 YAZ

    ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER AND SPECIAL LEARNING DISABILITY

    Dersin amacı, öğretmen adaylarının öğrenme güçlüğü yaşayan özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini tanımalarını, sınıf ortamında fark edebilmelerini ve bu bu öğrencilerin eğitim planlarını farklılaştırabilme becerilerini kazandırmaktır

  • 2017 GÜZ

    -

    -

  • 2017 GÜZ

    TEACHING SOCIAL ADAPTATION SKILLS IN SPECIAL EDUCATION

    Günlük yaşam ve sosyal becerilerle ilgili temel tanımları kavrar, çocuğa uygun günlük yaşam ve sosyal beceri programları oluşturur, uygun materyallerini geliştirir ve uygular. Bu konuda yapılmış çalışmaları yorumlar ve gerektiğinde çocuğa uyarlar. Çocuğun öğretim öncesi ve sonrası performansını değerlendirir.

  • 2017 YAZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2017 BAHAR

    DEVELOPING INDIVIDUALIZED EDUCATION PROGRAM ASSESMENT

    Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı planlama ve öğrencideki gelişimi izleme amacıyla yapılan değerlendirmeleri açıklamak ve BEP ekibi oluşturarak öğrencinin gereksinimlerine yönelik BEP hazırlayıp uygulamak ve öğrencinin gelişimini izleme becerilerini kazanmaktır.

  • 2017 BAHAR

    ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER AND SPECIAL LEARNING DISABILITY

    Dersin amacı, öğretmen adaylarının öğrenme güçlüğü yaşayan özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini tanımalarını, sınıf ortamında fark edebilmelerini ve bu bu öğrencilerin eğitim planlarını farklılaştırabilme becerilerini kazandırmaktır

  • 2015 YAZ

    EDUCATIONAL MEASUREMENT & EVALUATION

  • 2014 BAHAR

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2015 BAHAR

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2016 GÜZ

    TEACHING DAILY LIVING SKILLS TO CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES

    -

  • 2017 BAHAR

    FAMILY EDUCATION&COUNSELING

    Bu dersin amacı, öğrencilere zihinsel yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle çalışma becerileri kazandırmaktır.

  • 2014 BAHAR

    SCHOOL EXPERIENCE&MAINSTEAMING OBSERVATION

At My Office