Work Experience

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master2009

    Piyano Performans

    İTHACA College

  • Bachelor2005

    Piyano

    Manhattan School of Music

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

http://scholar.google.com/scholar?cluster=16466405710194404536&hl=en&oi=scholarr

General Publication Concerto for two pianos and orchestra (1954), 2016

Abstract


Özet

Currrent Teaching

Teaching History

  • 2016 GÜZ

    PIANO INSTRUCTION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin, repertuarını farklı dönemlerden parçalarla zenginleştirmesi ve bu parçaları konser seviyesine getirmesi amaçlanmaktadır

  • 2017 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin, repertuarını farklı dönemlerden parçalarla zenginleştirmesi ve bu parçaları konser seviyesine getirmesi amaçlanmaktadır

  • 2017 GÜZ

    PIANO I

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION

    Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO EDUCATION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin lisans eğitimi boyunca aldığı zorunlu piyano dersini bir adım ileriye taşıması, teknik açıdan daha zor parçaları daha müzikal bir biçimde seslendirmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO INSTRUCTION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin, repertuarını farklı dönemlerden parçalarla zenginleştirmesi ve bu parçaları konser seviyesine getirmesi amaçlanmaktadır

  • 2017 BAHAR

    HARMONY - COUNTERPOINT - ACCOMPANIMENT IV

    -

  • 2017 BAHAR

    PIANO V

    -

  • 2015 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2016 YAZ

    READING AND WRITING MUSICAL HEARING V

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı ve ders içeriğindeki konuarı başkalarına da öğretebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2014 BAHAR

    PIANO II (PREPARATORY)

  • 2017 GÜZ

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2015 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT I

    Dersin amacı, temel durumda, dört sesli major, minor akor bağlantılarını (plagal, otantik, tam kadans) ve bu bağlantılarla piyanoda eşlik modellerini oluşturmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2015 BAHAR

    PIANO V

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION

    Bu derste, Piyano çalma becerisini geliştirmek, piyano literatürünü tanıyarak, çeşitli düzeylerde eserler çalmak, ayrıca öğrencilerin piyano öğretimi becerilerini geliştirerek, çeşitli piyano öğretimi yöntem ve teknikleri hakkında bilgi ve beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

  • 2016 YAZ

    MUSICAL HEARING READING AND WRITING II

    Bu ders müziksel işitme, okuma, yazma eğitimi kapsamında kuramsal bilgilerle birlikte tek ve çok ses algılama-tanıma, yatay ve dikey (ezgi-uygu) işitme, armonik ve biçimsel çözümleme, basit-bileşik-aksak ölçülerde tartım yapıları tanıma, nota çözümleme (deşifre), okuma ve yazma becerilerini ve ilgili okuma parçalarını gerekli müzikal ifade kurallarına göre seslendirebilme becerisini kazandırmayı amaçlamaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT II

    Dersin amacı, Tonik, Subdominant, Dominant fonksiyonlarına ait kök ve çevrim akorlarını; Kadans 4-6, Dominant 7 ve çevrimlerini kullanarak dört sesli bir periyod oluşturmak, piyanoya aktarmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2015 BAHAR

    HARMONY - COUNTERPOINT - ACCOMPANIMENT IV

    -

  • 2016 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO VI

    -

  • 2015 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO EDUCATION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin lisans eğitimi boyunca aldığı zorunlu piyano dersini bir adım ileriye taşıması, teknik açıdan daha zor parçaları daha müzikal bir biçimde seslendirmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 BAHAR

    EDUCATIONAL MUSIC COMPOSING

    Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT I

    Dersin amacı, temel durumda, dört sesli major, minor akor bağlantılarını (plagal, otantik, tam kadans) ve bu bağlantılarla piyanoda eşlik modellerini oluşturmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2017 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT

    -

  • 2016 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT

    -

  • 2017 GÜZ

    PIANO VI

    -

  • 2016 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2014 BAHAR

    MUSIC THEORY-SOLFEGES-HARMONY II (PREPARATORY)

    Bu derte öğrencinin, ileri boyuttaki solfej ve ritm parçalarını ilk görüşte okuyup algılayabilmesi, müzik kültürüne dair dönemler ve türlere ilişkin fikir sahibi olması ve armoni ve çokseslendirme gibi kuramsal alanlarda bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2016 BAHAR

    PIANO IV

    Düzeyine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2015 GÜZ

    PIANO EDUCATION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin lisans eğitimi boyunca aldığı zorunlu piyano dersini bir adım ileriye taşıması, teknik açıdan daha zor parçaları daha müzikal bir biçimde seslendirmesi amaçlanmaktadır.

  • 2017 BAHAR

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT II

    Dersin amacı, Tonik, Subdominant, Dominant fonksiyonlarına ait kök ve çevrim akorlarını; Kadans 4-6, Dominant 7 ve çevrimlerini kullanarak dört sesli bir periyod oluşturmak, piyanoya aktarmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2016 GÜZ

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT I

    Dersin amacı, temel durumda, dört sesli major, minor akor bağlantılarını (plagal, otantik, tam kadans) ve bu bağlantılarla piyanoda eşlik modellerini oluşturmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2014 BAHAR

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT II

    Dersin amacı, Tonik, Subdominant, Dominant fonksiyonlarına ait kök ve çevrim akorlarını; Kadans 4-6, Dominant 7 ve çevrimlerini kullanarak dört sesli bir periyod oluşturmak, piyanoya aktarmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2015 BAHAR

    HARMONY COUNTERPOINT ACCOMPANIMENT II

    Dersin amacı, Tonik, Subdominant, Dominant fonksiyonlarına ait kök ve çevrim akorlarını; Kadans 4-6, Dominant 7 ve çevrimlerini kullanarak dört sesli bir periyod oluşturmak, piyanoya aktarmak ve uygun eserlerin armonik analizini yapmaktır.

  • 2016 BAHAR

    HARMONY - COUNTERPOINT - ACCOMPANIMENT IV

    -

  • 2016 BAHAR

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    TURKISH MUSIC HARMONISATION

    Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.

  • 2014 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin, repertuarını farklı dönemlerden parçalarla zenginleştirmesi ve bu parçaları konser seviyesine getirmesi amaçlanmaktadır

  • 2015 BAHAR

    PIANO INSTRUCTION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin, repertuarını farklı dönemlerden parçalarla zenginleştirmesi ve bu parçaları konser seviyesine getirmesi amaçlanmaktadır

  • 2015 GÜZ

    PIANO V

    -

  • 2014 BAHAR

    PIANO EDUCATION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin lisans eğitimi boyunca aldığı zorunlu piyano dersini bir adım ileriye taşıması, teknik açıdan daha zor parçaları daha müzikal bir biçimde seslendirmesi amaçlanmaktadır.

  • 2015 BAHAR

    PIANO EDUCATION (MAJOR)

    Bu derste öğrencinin lisans eğitimi boyunca aldığı zorunlu piyano dersini bir adım ileriye taşıması, teknik açıdan daha zor parçaları daha müzikal bir biçimde seslendirmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    PIANO II

    • Piyano oturuş, duruş pozisyonları, piyano klavyesi üzerinde doğru el pozisyonunu uygulayabilme, piyano nota yazı sistemini kavrayabilme. • Piyano teknikleri ve davranışları: Staccato ve legato teknikleri, diğer teknikler (bilek ve kol), aksanlar, cümleleme. En az bir tonda dizi (iki el, paralel, 2-4 oktav . Etütler ve alıştırmalar. • -Piyano repertuarı: Çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler • -Deşifre çalışmaları • -Müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon, müzik stili öğelerini geliştirebilme hedeflenmektedir.

  • 2015 GÜZ

    PIANO III

    Öğrencilerin seviyelerine uygun teknik alıştırma ve etütler, Türk ve Dünya bestecilerinin eserlerinden örnekleri, Eğitim Müziği örneklerini, piyano literatürü ile okul müzik eğitiminde öğrenme-öğretme tekniklerini kavratmaktır.

  • 2017 GÜZ

    PIANO VII

    Bu derste, çeşitli müzik dönemlerinden öğrencinin düzeyine uygun eserler seçilerek deşifre çalışmaları yapılması,öğrencinin müzikal ifade: Cümleleme, nüanslar, müzikal artikülasyon ve müzik stili öğelerini geliştirebilmesi amaçlanmaktadır.

  • 2016 GÜZ

    TURKISH MUSIC HARMONISATION

    Bu derste; müzik öğretmeni adayının armoni, müzik biçimleri, sarkı söyleme ses genişliği, milli eğitim müfredatı ünite konularına bağlı şarkı sözü ve prozodi kurallarını bilerek okul şarkısı veya düzeye uygun çalgı müziği bestelemesi amaçlanmaktadır.

At My Office