Work Experience

  • Todate 2016

    Öğretim Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, Bilgisayar Öğretimi ve Teknolojileri Eğitimi

  • 2012

    Araştırma Görevlisi

    Yakın Doğu Üniversitesi, Bilgisayar Öğretimi ve Teknolojileri Eğitimi

Education & Training

  • Ph.D. ..

    -

    -

  • Master2013

    B.Ö.T.E

    N.E.U

  • Bachelor2011

    B.Ö.T.E

    N.E.U

Honors, Awards and Grants

Research Projects

Filter by type:

Sort by year:

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0747563215001107

General Publication Determining the effects of technological tool use habits on social lives, 2016

Abstract


Özet

Determining the effects of technological tool use habits on social lives

Original Article Computers in Human Behavior, Volume *, Issue -, 2015, Pages -

Abstract

-


Özet

-

Examination of studies on technology-assisted collaborative learning published between 2010-2014

Original Article Cypriot Journal of Educational Sciences , Volume 11, Issue 3, 2016, Pages 119-125

Abstract

This study is a content analysis of the articles about technology-assisted collaborative learning published in Science Direct database between the years of 2010 and 2014. Developing technology has become a topic that we encounter in every aspect of our lives. Educators deal with the contribution and integration of technology into education. Therefore, in this study it was aimed to examine how integration of collaborative learning into technology would contribute to education or it would contribute to education or not. According to the results of the studies obtained from Science Direct database, there are many research related with technology-assisted collaborative learning. However, since all of the studies did not fulfill our search criteria for content analysis, a total number of 58 articles published between the years of 2010 and 2014 were used in this study.


Özet

Bu çalışma, teknoloji destekli işbirlikli öğrenme konusunda, 2010 ile 2014 yılları arasında Science Direct veri tabanında yayınlan makaleleri ele alan bir içerik analizi çalışmasıdır. Gelişen teknoloji hayatımızın her alanında karşımıza çıkar bir hale gelmiştir. Biz eğitimciler de, teknolojinin eğitime entegresi ve katkısı ile ilgilenmekteyiz. Buna yönelik olarak çalışmamızda, işbirlikli öğrenmenin, teknoloji ile birleştirilmesinin eğitime ne tür bir katkı sağlayacağı veya eğitime katkı sağlayıp sağlamayacağı araştırılmıştır. Science Direct veri tabanında yapılan araştırmalar sonucunda, teknoloji destekli işbirlikli öğrenme konusu ile ilgili olarak birçok araştırmaya ulaşılmıştır. Fakat çalışmaların tümü arama kriterlerimize uymadığından, 2010 ile 2014 yılları arasında yayınlanan 58 makale bu çalışmada kullanılmıştır.

Currrent Teaching

  • 2017 AKADEMİK YILI

    COMPUTERS I

    -

  • 2017 AKADEMİK YILI

    INTRODUCTION TO COMPUTER

    BILISIM TEKNOLOJILERI EGITIMDEKI ONEMININ TARTISILIP SUNULMASI

  • 2017 YAZ

    DESIGNING WEB PAGE

    -

  • 2017 YAZ

    WEB DESIGN

    -

Teaching History

  • 2016 AKADEMİK YILI

    COMPUTERS I

    -

  • 2016 GÜZ

    COMPUTER NETWORKS AND COMMUNICATIONS

    -

  • 2017 GÜZ

    COMPUTER HARDWARE

    --

  • 2017 GÜZ

    INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUCATION

    Bilgi teknolojileri ve temel bilgisayar yazılımları

  • 2017 BAHAR

    SCIENCE AND TECHNOLOGY IN CHILDREN

    --

  • 2016 BAHAR

    INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUCATION

    Bilgi teknolojileri ve temel bilgisayar yazılımları

  • 2017 GÜZ

    ADULT EDUCATION

    yetişkin eğitimi hakkında genel ve derin bilgi sahibi olmak, yaşam boyu öğrenme ile ilişkilendirmek

  • 2016 GÜZ

    COURSE MANAGEMENT SYSTEMS

    -

  • 2017 BAHAR

    COMPUTERS I

    -

  • 2015 GÜZ

    EDUCATION BASED WEBSITE DESIGN

  • 2016 BAHAR

    -

    Bilişim teknolojilerinin bilinmesi ve eğitime entegrasyonunun sağlanması

  • 2017 GÜZ

    DISTANCE EDUCATION

    -

  • 2015 GÜZ

    COURSE MANAGEMENT SYSTEMS

    -

  • 2017 BAHAR

    COMPUTER II

    Günümüzde bilgisayar teknolojisine olan gereksinim nedeni ile zaman, düzen ve kolaylıklardan yararlanılması.

  • 2017 GÜZ

    INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUC.

    --

  • 2015 BAHAR

    GRAPHICS AND ANIMATION IN EDUCATION

    Photoshop programını etkili bir şekilde kullanabilme ve derslere uygulayabilme. materyal hazırlanabilmesi

  • 2015 BAHAR

    Computer II

  • 2016 GÜZ

    USING PACKET PROGRAMME I

    -

  • 2016 BAHAR

    bilgi teknolojileri kavramlarını öğrenmek office programlarını kullanabilmek

  • 2017 GÜZ

    INTRODUCTION TO COMPUTER

    BILISIM TEKNOLOJILERI EGITIMDEKI ONEMININ TARTISILIP SUNULMASI

  • 2016 GÜZ

    INFORMATION TECHNOLOGY

  • 2017 GÜZ

    Bir bilgisayar programlama dili kullanılarak programlama temel bilgi ve becerisi sağlanması. Problemlerin analiz edilmesi, çözümlerin tasarlanması (algoritma), arayüzlerin tasarlanması ve algoritmanın kodlanması becerisi kazandırılması. Matematiksel eşitlikler ve ifadelerde veri tipleri ve değişkenlerin, kıyaslama-mantık operatörleri ve fonksiyonların kullanımının anlaşılmasının sağlanması. Karar verme ve tekrarlı veri işleme gerçekleştirme blok yapılarının anlaşılmasının sağlanması. Bir bilgisayar programlama dili kullanılarak modüler ve olay güdümlü programlama becerisi kazandırılması.

  • 2016 YAZ

    PROGRAMME DEVELOPING METHOTDS II

    Yok

  • 2016 YAZ

    PROGRAMME DEVELOPING METHODS I

    yok

  • 2017 GÜZ

    COMPUTER I

    Temel bilgisayar bilgisini öğrenerek bilgisayar üzerinde yapılabilecek belli başlı işlemleri yapma becerisinin kazanılması.

  • 2016 GÜZ

    EDUCATION BASED WEBSITE DESIGN

  • 2017 BAHAR

    COMPUTER NETWORKS AND COMMUNICATIONS

    -

  • 2016 BAHAR

    DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS

    programlama dillerine giriş ve algoritmalar hakkında bilgi sahibi olma uygulama yapabilme basit programlar yazabilme

At My Office